וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי מרדכי יהיה עוזרו של רן בן שמעון בא.א.ק לרנקה

מאמן הנוער של מכבי חיפה לשעבר חובר לצוות המקצועי בקבוצה הקפריסאית. גם הפסיכולוג אשכנזי עשוי להצטרף

הצוות המקצועי הישראלי של רן בן שמעון בא.א.ק לרנקה מתרחב. חלוץ העבר איתי מרדכי (44) ישמש כעוזר המאמן בקבוצה מהאי השכן והוא יצטרף למאמן הכושר רון ציבלין. על מועמדותו של מרדכי פורסם בוואלה! ספורט ביום שני. מי שעוד עשוי להיות חלק מהוות הוא הפסיכולוג אלעד אשכנזי, שעבד עם בן שמעון בעירוני קרית שמונה ומוערך מאוד על ידו. אשכנזי לא ימשיך העונה בקרית שמונה לפי החלטת המאמן הנוכחי גילי לנדאו.

מרדכי, חלוץ העבר של מכבי חיפה, הדריך במשך ארבע שנים את קבוצת הנוער של הירוקים והוביל אותה לשתי אליפויות. בקיץ שעבר עזב את מחלקת הנוער של המועדון ומונה למאמן עירוני בת ים מהליגה הלאומית. מרדכי לא סיים את העונה בקבוצה שירדה בסופו של דבר לליגה השלישית.

בן שמעון עצמו, שחתם ביום שני על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת בלרנקה, יוצג מחר (חמישי) רשמית במסיבת עיתונאים חגיגית. בימים האחרונים עובד בן שמעון בצוותא עם המנהל הספורטיבי ההולנדי קווין הופלנד למציאת שחקני חיזוק לקבוצה, כאשר על הפרק עומדים בלם וחלוץ. הקבוצה תפתח ביום שני באימונים לא רשמיים כשעד אז צפויים להצטרף לבן שמעון שאר חברי הצוות המקצועי. אימון הבכורה הרשמי יתקיים ביום שישי הבא. ב-23 ביולי תמריא א.א.ק למחנה אימונים בפולין.

בשני פרסמנו: בן שמעון חתם, מרדכי מועמד לשמש כעוזרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully