וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון יוצג ביום חמישי כמאמן א.א.ק לרנקה

המאמן נחת בקפריסין, חתם על חוזה לשנתיים ויוצג במסיבת עיתונאים. אלכס ברמכר ואיתי מרדכי מועמדים לשמש כעוזריו

רן בן שמעון חתם הערב (שני) על חוזה לשנתיים בא.א.ק לרנקה. למרות שהמועדון טרם הוציא הודעה בנושא, גורמים רשמיים אישרו כי כל התנאים נסגרו והחוזה נחתם. ביום חמישי אמור המאמן הישראלי להיות מוצג במסיבת עיתונאים. שבוע אחרי שיצא לקפריסין וסיכם עקרונית את תנאיו, המאמן נחת בשעות הצהריים באי ואחרי פגישות עם ראשי המועדון נסגרו סופית כל הפרטים הקטנים והאחרונים וכעת זה סופי: בן שמעון הוא מאמן א.א.ק לרנקה.

המאמן מעוניין בצוות מקצועי ישראלי וקיבל לכך אישור מראשי א.א.ק. מלבד מאמן הכושר רון ציבלין שיגיע איתו לקפריסין, לוואלה! ספורט נודע כי אלכס ברמכר ואיתי מרדכי מועמדים לשמש כעוזריו. ברמכר הדריך בשנים האחרונות מספר קבוצות בליגות הנמוכות וגם את קבוצת הנוער של הפועל ראשון לציון. מרדכי אימן במשך מספר עונות את קבוצת הנוער של מכבי חיפה ואשתקד פתח את העונה בעירוני בת ים מהלאומית.

בן שמעון יעבוד בלרנקה תחת המנהל הספורטיבי ההולנדי קווין הופלנד (33), שפרש בתום העונה מכדורגל בגלל פציעות. הופלד כבר צירף לקבוצה שישה שחקני רכש ועל פי דיווחים בקפריסין, השניים רוצים להתחזק גם בבלם וחלוץ. בשבוע האחרון היו השניים בקשר רציף ובן שמעון אף צפה בדיסקים של קבוצתו החדשה, שסיימה אשתקד במקום החמישי והגיעה לחצי גמר הגביע הקפריסאי.

בן שמעון, 41, עזב הקיץ את קרית שמונה בטונים צורמים דווקא אחרי שהוביל אותה לאליפות היסטורית. בסך הכל אימן בן שמעון את הקבוצה הצפונית במשך שש עונות החל מ-2006, עם הפוגה של חצי עונה במכבי תל אביב ב-2008, בסיומה חזר לקרית שמונה ולא הצליח למנוע ממנה לרדת לליגה הלאומית. בן שמעון נשאר בתפקידו בעונה הבאה והחזיר את הקבוצה לליגת העל, ותוך שתי עונות זכה עימה באליפות ראשונה בתולדות המועדון.

בשבוע שעבר: בן שמעון סיכם עקרונית בלרנקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully