וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס הקדימו את הניקס במירוץ אחרי סטיב נאש

הרכז בן ה-38 יישלח מפיניקס ללוס אנג'לס בטרייד תמורת ארבע בחירות דראפט, ויחתום לשלוש שנים תמורת 25 מיליון דולר

אחרי שאתמול (רביעי) העריכו בתקשורת האמריקאית שסטיב נאש עומד לנחות בניקס, הפתיעו הלוס אנג'לס לייקרס כשהצליחו להניח את ידם על הרכז הקנדי הנהדר בעסקת סיין אנד טרייד. נאש בן ה-38 יחתום מחדש בפיניקס תמורת 25 מיליון דולר לשלוש שנים ויישלח ללייקרס בתמורה לארבע בחירות דראפט - בסיבוב הראשון ב-2013 וב-2015 ובסיבוב השני ב-2013 וב-2014.

נאש נחשב לאחד השמות החמים ביותר בשוק השחקנים החופשיים, ובעוד שבימים האחרונים נדמה היה כאילו טורונטו הפכה לפייבוריטית במירוץ, בפרט לאחר שהציעה לרכז הבלתי נגמר חוזה של 36 מיליון דולר ל-3 שנים, הניקס היו קרובים לסיכום עם הסאנס ועמדו להציע לו חוזה שנע בין 27 ל-30 מיליון דולר, אך נאש הסביר מה גרם למעבר הפתאומי שלו דווקא ללייקרס.

"דיברתי עם הבעלים והנשיא והחלטנו שהגיע הזמן שניפרד", אמר נאש לאחר השלמת העסקה. "ביקשתי מהם לשלוח אותי ללוס אנג'לס כי חשוב לי מאוד להישאר קרוב למשפחה שלי. בתחילה הם סירבו, אבל לשמחתי הם שקלו את בקשתי מחדש. הם ראו שהם יכולים לקבל גם מהלייקרס נכסים שישפרו את הקבוצה שלהם, והבינו שהעסקה הגיונית גם מבחינתם".

בלוס אנג'לס העריכו שכעת הלייקרס יעדיפו לשמור על השלד הקיים שלהם ולתת לנאש לשתף פעולה בעונה הקרובה עם פאו גאסול ואנדרו ביינום שהוזכרו בתקופה האחרונה כמועמדים לעזוב. במקביל, תפסיק הקבוצה לנסות להשאיר את רמון סשנס שהשתחרר מחוזהו.

נאש, שחגג בפברואר את יום הולדתו ה-38, נבחר על ידי פיניקס במקום ה-15 בדראפט 1996, שני מקומות מתחת לקובי בריאנט, ואחרי שתי עונות כמחליף של ג'ייסון קיד הוא נשלח לדאלאס, שם שיחק שש עונות לפני שחזר לאריזנה ובילה במדי הסאנס את שמונה השנים האחרונות, במהלכן זכה בשני תארי MVP ב-2005 וב-2006. בעונה האחרונה רשם הרכז הקנדי 12.5 נקודות ו-10.7 אסיסטים למשחק וכמעט הצעיד סגל בינוני וצעיר לפלייאוף. כמו כן, בארה"ב מדווחים שנאש ינסה להעביר איתו ללייקרס את חברו מפיניקס גרנט היל הוותיק.

* מנגד, פיניקס לא מתכוונת להתפרק לחלוטים מנכסיה. הסאנס, שסיכמו עם אריק גורדון על חוזה לארבע שנים תמורת 58 מיליון דולר בתקווה שההורנטס לא ישוו את ההצעה, השיגו סיכום עקרוני עם מייקל ביזלי, שצפוי לחתום בקבוצה לשלוש שנים עבור 18 מיליון דולר. בנוסף, שחקן נוסף שצפוי להצטרף לפיניקס הוא גוראן דראגיץ', ששיחק בעבר בקבוצה ובעונה שעברה הצטיין במדי יוסטון. דראגיץ' הסלובני צפוי להרוויח 34 מיליון דולר בארבע שנים.

רכז-על אחר, דרון וויליאמס, החליט להישאר בברוקלין נטס

מה הנטס מוכנים להציע תמורת סופרמן?

ג'ו ג'ונסון כבר נחת בברוקלין, פארמר עזב

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully