וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרון וויליאמס העדיף את ברוקלין על פני דאלאס

השם הכי גדול בשוק השחקנים החופשיים הקיץ בחר להישאר בנטס. נאש, קיד ולין עדיין משגעים את הליגה, גורדון לפיניקס

הנטס נעזרו הקיץ במעבר המתוקשר שלהם לברוקלין על מנת לפעול באגרסיביות בשוק ההעברות ולנסות לפתות כמה שמות גדולים לאולמם החדש, אך המטרה העיקרית שלהם הייתה ונשארה לשמור על דרון וויליאמס.

השם הכי גדול בשוק השחקנים החופשיים התלבט בימים האחרונים בין קבוצתו הנוכחית לדאלאס, האלופה מ-2011 והעיר בה גדל, והלילה (בין שלישי לרביעי) הוא הרגיע את אוהדי הנטס כשצייץ בטוויטר: "קיבלתי היום החלטה קשה מאוד", ופרסם לצידה את הלוגו של הנטס.

ההערכות הן שהרכז בן ה-28, שהעמיד בעונה החולפת ממוצעים של 21 נקודות ו-8.7 אסיסטים למשחק, יחתום לחמש שנים תמורת 98 מיליון דולר, בעוד שהמאבריקס היו מסוגלים להציע לו 75 מיליון דולר בלבד. כמו כל החוזים שסוכמו ברחבי הליגה השבוע, גם חוזהו החדש של וויליאמס ייחתם רשמית רק ב-11 ביולי.

החלטתו של וויליאמס תשפיע גם על מצבם של שני סוסים וותיקים שמחפשים בית חדש - ג'ייסון קיד וסטיב נאש. קיד הוזכר כמי שיחבור לוויליאמס בכל קבוצה בה יבחר, אך כרגע ההערכות הן שהוא נוטה להעדיף להגיע לניקס ולא להישאר בדאלאס, במידה ונאש, שמתלבט בעצמו בין הניקס לטורונטו, לא יגיע למדיסון סקוור גארדן.

בינתיים דאלאס, שעשויה להישאר קרחת מכאן ומכאן אחרי שכבר פינזה על השילוב בין וויליאמס לקיד וגילתה שג'ייסון טרי עומד לחתום בבוסטון, החלה לגלות עניין מחודש בהחזרתו של סטיב נאש, חברו הטוב של דירק נוביצקי, ובמקביל להצטרף למירוץ אחרי ג'רמי לין, שיגיע השבוע לביקור התרשמות ביוסטון.

אחרי שבוע אופטימי בניו אורלינס, בו ההורנטס בחרו בדראפט את אנתוני דייויס ואוסטין ריברס המבטיחים, גילו הצרעות שאריק גורדון הגיע לסיכום בפיניקס, שתוכל להחתים אותו לארבע שנים תמורת 58 מיליון דולר, במידה וניו אורלינס לא תשווה את ההצעה על שחקה, שנחשב לשחקן חופשי מוגבל, בתוך שלושה ימים.

מה הנטס מוכנים להציע תמורת סופרמן?

ג'ו ג'ונסון כבר נחת בברוקלין, פארמר עזב

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully