וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד לברוקלין נטס, ג'רמי לין ליוסטון?

בברוקלין מוכנים לשלוח 3 שחקנים ו-4 בחירות דראפט תמורת הסנטר, לין יגיע להתרשמות ברוקטס. כל השמועות כבר בפנים

דוויט הווארד, אורלנדו מג'יק. Paul Sancya, AP
הרגע שלו הולך ומתקרב. הווארד/AP, Paul Sancya

הנה כמה מילים שבוודאי יישמעו לכם מוכרות: דוויט הווארד, טרייד, ברוקלין נטס. כן, הסנטר של אורלנדו ממשיך ללחוץ על ראשי המועדון למצוא לו קבוצה אחרת, כשברוקלין היא הכיוון העיקרי, והערב (שלישי) מדווחת רשת ESPN כי הנטס מוכנים להעביר את ברוק לופז, כריס האמפריז (שניהם שחקנים חופשיים ויוכלו לעבור בעסקת סיין-אנד-טרייד מיד עם הגיעם לאורלנדו), מרשון ברוקס ולא פחות מארבע בחירות סיבוב ראשון בשנים הבאות במטרה להנחית את הווארד בתפוח הגדול.

בברוקלין מתכננים קיץ סוער במיוחד, בתקווה שיסתיים כשברשותם לא פחות מארבעה כוכבים: הווארד, דרון וויליאמס- שצפוי להישאר במידה והקבוצה אכן תהפוך למועמדת לתואר- ג'ו ג'ונסון שהגיע בטרייד בתחילת השבוע מאטלנטה, וגם ג'ראלד וואלאס, שעל פי דיווחים כבר הסכים לחתום לארבע שנים תמורת 40 מיליון דולרים. עם זאת, כפי שנהוג בכל הנוגע לדוויט הווארד, הרי שהעסקה עוד רחוקה מחתימה סופית, וגורמים ברחבי הליגה פקפקו האם אכן יוכלו הנטס לבצע אותה. אגב, מי שבוודאות ישחק בנטס הוא מירזה טלטוביץ', שחתם הערב על חוזה במועדון לשלוש שנים.

אגב, הנטס לא היחידים שנמצאים כרגע בתמונת הטרייד לסופרמן. גם הלייקרס עוקבים בדריכות אחר הסנטר, והערב התברר כי בקבוצתו של קובי בריאנט מוכנים להעביר לידי המג'יק את אנדרו ביינום ומטה וורלד פיס תמורת הווארד, אלא שעסקה זו גם היא עוד רחוקה, ונראה שזו של ברוקלין היא כרגע האטרקטיבית ביותר עבור ראשי אורלנדו.

ג'רמי לין שחקן ניו יורק ניקס. GettyImages
גם הוא הולך לעשות לניקס כאב ראש. לין/GettyImages

עוד שם שמעורר לא מעט עניין הוא כמובן זה של ג'רמי לין. הגארד של הניקס שפרץ בעונה החולפת אך נפצע הוא שחקן חופשי מוגבל, ולמרות שבניו יורק לא מוכנים לוותר עליו בקלות, הוא צפוי להגיע מחר לביקור ביוסטון בכדי לשוחח עם הרוקטס. יוסטון תוכל להציע לגארד חוזה אותו יכולים בניו יורק להשוות, אך מה שהופך את כל העניין למעניין הוא העובדה שבניו יורק מסוגלים להציע ללין 24.5 מיליון דולר לארבע שנים, בעוד שביוסטון יכולים להעניק לו 40 מיליון לחמש שנים. במידה והניקס ינסו להשוות הצעה כזו, הם ימצאו את עצמם מעל לתקרת השכר רק עם חוזיהם של לין, כרמלו אנתוני, אמארה סטודמאייר וטייסון צ'נדלר, בהחלט לא עניין ממולץ.

ליוסטון יש לא מעט זיכרונות טובים משחקן אסייאתי אחר ששיחק בשורותיהם, הלא הוא יאו מינג, ששידרג אותם מעוד מועדון בליגה הטובה בעולם למעצמה, לפחות ביבשת אסיה. אין כל ספק שהגעתו האפשרית של לין למועדון עשויה להחזיר את הרוקטס המעט כושלים בשנים האחרונות, למרכז הבמה, אם לא על המגרש, לפחות מחוצה לו.

בתוך כך, בניו יורק עדיין מנסים להכניס לשורותיהם את סטיב נאש הותיק, אבל נראה שהערב הניסיון הזה ספג מהולמה מסוימת, כשטורונטו הגישה הצעה ללנדרי פילדס, שחקנה של הניקס. הראפטורס מציעים 20 מיליון דולרים לשלוש שנים, אך כיוון שפילדס הינו שחקן חופשי מוגבל, לניקס יהיו שלושה ימים להשוות את ההצעה הגבוהה הזו, מה שכנראה לא ישאיר להם הרבה במרדף אחר סטיב נאש, זאת כמובן שמידה והיא תהיה מוכנה לשלם כל כך הרבה עבור פילדס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לברון ג'יימס, מיאמי היט, מול ריי אלן, בוסטון סלטיקס. Mike Ehrmann, GettyImages
יופי של מדים יש לך, איפה מוצאים כאלה? אלן ולברון/GettyImages, Mike Ehrmann

אחרי שהפסיד לה בסדרת גמר המזרח, צפוי ריי אלן להגיע ביום חמישי למיאמי, במטרה להתרשם מהצעת המועדון לעונה הבאה, כשהצלף צפוי להיפגש גם עם הקליפרס. בבוסטון היו מאוד מעוניינים לראות את אלן חוזר, ולמעשה, מוכנים להציע כמעט כפול ממה שמוכנה מיאמי להציע.

"אני לא יודע לאן זה הולך", אמר מאמן הקבוצה, דוק ריברס. "אנחנו עובדים קשה, יש לו הרבה אפשרויות ואלו חדשות רעות עבורינו". קבוצות נוספות שמעוניינות בגארד החופשי הן ממפיס, מינסוטה, אטלנטה ודאלאס. אבל אל לאוהדי הסלטיקס לחשוש יותר מדי. נראה שבבוסטון מכינים תוכנית חלופית לאפשרות שאלן לא יישאר, ועל פי דיווחים הם כבר סגרו עם ג'ייסון טרי, שחקנה של דאלאס, שיגיע לשלוש שנים תמורת 15 מיליון דולר.

* ולידיעת הקורא עומרי כספי, הרי שבקליבלנד שמים עין על ברנדון רוי, שהודיע כי ינסה לבצע קאמבק לאחר הפציעה הקשה שגרמה לו לרפשו מכדורסל. רוי עדיין לא קבע תאריך בו יגיע להתרשמות אצל הקאבס, אבל גורמים המעורים בעניין טוענים כי שני הצדדים כבר שוחחו על האפשרות שהוא יגיע לקליבלנד. גם מינסוטה ושיקגו ממתינות להתפתחויות בגזרתו של רוי.

* גם באינדיאנה ממשיכים בהכנות לעונה הבאה, ואחד מהצעדים הנדרשים הגיע הערב בצורת החתמתו של הגארד ג'ורג' היל על חוזה לחמש שנים. פרטי השכר עדיין לא פורטו, אך סוכנו של ג'ורג', ביל נף, היה נשמע מרוצה מאוד מהעסקה: "אנחנו שמחים מאוד מהעסקה. ג'ורג' נרגש מאוד לחזור לאינדיאנה". היל העמיד העונה ממוצעים של 9.6 נקודות ו-2.9 אסיסטים בממוצע למשחק.

אזור ה-NBA של וואלה! ספורט

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס, ברנדון רוי. GettyImages
יעשה את הקאמבק בקליבלנד? רוי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully