וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטרייד שיפר את סיכוייו של ליאור אליהו להגיע ל-NBA"

3.7.2012 / 8:07

עו"ד של שחקן מכבי ת"א: "למינסוטה לא תהיה בעיה לשלם את סכום השחרור שלו". התקרבות עם לנדסברג, אנטה טומיץ' הוצע

בזמן שמכבי תל אביב ממשיכה במגעים להחזיר את יותם הלפרין, ובמקביל מקדמת את החתמתו של מורן רוט, הצהובים נערכים לאפשרות שליאור אליהו יצטרף לרשימת העוזבים אם יקבל הזדמנות להצטרף למינסוטה טימברוולבס, שקיבלה את הזכויות עליו מיוסטון וצפויה להזמין אותו למבחנים בליגת הקיץ שתיפתח בעוד כשבועיים בלאס וגאס.

יוסי גאייר, עורך דינו של אליהו, התראיין הבוקר (שני) לעיתון "ג'ואיש ג'ורנל" של הקהילה היהודית בארצות הברית ואמר: "מאז שליאור נבחר בדראפט ב-2006 חשבנו שברגע שתגיע סיטואציה טובה, הוא יקבל את ההזדמנות שלו. לצערנו זה לא קרה עד עכשיו, ואנחנו מקווים שהטרייד של הזכויות שלו למינסוטה ישנה את הדברים באופן חיובי. עדיין מוקדם להגיד מה תהיה ההשפעה של הטרייד הזה על הסיכוי של ליאור לשחק ב-NBA, אבל נראה שמדובר בהתפתחות טובה".

לגבי סעיף השחרור בחוזהו של אליהו שעומד על 500 אלף דולר, אמר גאייר: "על הנייר אם מינסוטה רוצה להחתים את ליאור לא תהיה לה שום בעיה לשלם את סכום השחרור בחוזהו במכבי, אבל כמובן שזו החלטה שלהם. אני לא יכול להגיד מי יהיה אחראי לשלם את סכום השחרור לפני שנראה אם במינסוטה באמת מתכננים להציע להחתים אותו".

על ההצעה לה מצפה השחקן אמר גאייר: "אני חושב שכדי ששחקן שנבחר בסיבוב השני בדראפט יגיע ל-NBA, הקבוצה שלו חייבת לרצות אותו מספיק כדי להציע לו חוזה מובטח מבלי להסתמך על מבחנים במחנה ההכנה לעונה. אני מכיר הרבה שחקנים שהיו מוכנים להרוויח פחות כדי לשחקן ב-NBA, גם בזמן שקבוצות באירופה רודפות אחריהם עם הצעות כספיות טובות יותר, אבל לא רק בשביל הזמנה למחנה הסופי או חוזה חצי מובטח".

לגבי האפשרות שאליהו ימצא מקום בסגל של הזאבים אמר גאייר: "העובדה שבסגל של הטימברוולבס יש הרבה שחקנים בינלאומיים יכולה לעזור לליאור, כי סגנון המשחק המהיר שלהם דומה יותר לזה שליאור רגיל אליו מזה של יוסטון, והוא מתאים יותר ליכולות שלו. אבל עם זאת יש להם הרבה שחקנים בעמדה שלו בסגל. בסופו של דבר ליאור רוצה להוכיח את עצמו ולהראות שהוא יכול לשחק ב-NBA".

אנטה טומיץ' הוצע, לנדסברג מתקרב

הסנטר הקרואטי אנטה טומיץ' הוצע בתקופה האחרונה למכבי תל אביב, כך נודע לוואלה! ספורט. טומיץ' (25, 2.17 מ') שוחרר מריאל מדריד ומנהל מגעים מתקדמים עם צסק"א מוסקבה, בנוסף להיותו מועמד למספר קבוצות יורוליג נוספו. עם זאת, מכבי תל אביב, שטרם ביצעה החתמות משמעותית ומחפשת לחזק את הקו הקדמי שלה, בודקת את האופציה.

טומיץ' החל את הקריירה בזאדאר, ממנה עבר לקרואטיה זאגרב. בדראפט 2008 הוא נבחר בסיבוב השני במקום ה-44 על ידי יוטה, אך לא שיחק ב-NBA. בעונה החולפת בריאל מדריד הוא העמיד ממוצעים של 8 נקודות ו-4.9 ריבאונדים ב- 17.5 דקות למשחק בליגה הספרדית, כשביורוליג ממוצעיו היו 6.7 נקודות ו-3.7 ריבאונדים ב-14 דקות.

לגבי סילבן לנדסברג, בין השחקן למכבי תל אביב נערכו שיחות רבות בימים האחרונים, ובקבוצה הביעו אופטימיות בנוגע לאפשרות שהוא יסכם את תנאיו בקרוב. ההערכות הן שהמתאזרח ינסה את מזלו בליגת הקיץ בלאס וגאס, ובמידה ולא ישיג חוזה ב-NBA יחתום במכבי תל אביב.

חלום ה-NBA מתגשם? מינסוטה רכשה את הזכויות על אליהו

התקרבות במגעים בין מכבי תל אביב ליותם הלפרין

גם מועמדותו של מורן רוט לצהובים ממשיכה להתחזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully