וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכויות ה-NBA על ליאור אליהו הועברו למינסוטה

הישראלי ישתתף בליגת הקיץ של הטימברוולבס, ששלחו את הבחירה ה-18 בדראפט וקיבלו בחזרה גם את צ'ייס באדינג'ר

זכויות ה-NBA על ליאור אליהו הועברו הערב (שלישי) מיוסטון למינסוטה. שתי הקבוצות השלימו טרייד במרכזו נשלח צ'ייס באדינג'ר לטימברוולבס בתמורה לבחירה ה-18 בדראפט הקרוב, וכעת לרוקטס יש את הבחירות ה-14, ה-16 וה-18 בדראפט שייערך בלילה שבין חמישי לשישי.

על פי דיווחים, ביוסטון מעוניינים לבצע עוד מספר מהלכים בנסיון להתקדם לעשיריה הראשונה או, לחילופין, לאגור כמה שיותר בחירות גבוהות בשאיפה לעסקה עתידית על דוויט הווארד. בארצות הברית כבר מדווחים הערב כי הרוקטס הציעו לסקרמנטו את בחירות 14 ו-16 בצירוף קייל לאורי תמורת טייריק אוואנס והבחירה החמישית בדראפט הקרוב, אך הקינגס לא צפויים להסכים.

כזכור, אליהו (26, 2.05 מ') נבחר בדראפט 2006 על ידי אורלנדו במקום ה-44, אך זו מיהרה להעביר את הזכויות עליו ליוסטון. אמש הודיע הפורוורד הישראלי של מכבי תל אביב כי הוא מתכוון להמריא למחנה האימונים שיקיימו הרוקטס בלאס וגאס בחודש הבא, זאת בתקווה להרשים ולקבל חוזה בליגה הטובה בעולם, אך בתקשורת האמריקאית טוענים הערב כי בעקבות העסקה, שחקן מכבי תל אביב ישתתף דווקא במחנה של מינסוטה. המשחק הראשון של הטימברוולבס בליגת הקיץ יהיה ב-16 ביולי מול לוס אנג'לס קליפרס, כאשר ב-17 לחודש הם יפגשו את שארלוט, ב-19 לחודש את קליבלנד, ב-21 לחודש קבוצת של שחקנים מליגת הפיתוח, וב-22 לחודש את ממפיס.

עוד מוקדם לדעת האם הטימברוולבס אכן מעוניינים להחתים או לכל הפחות לבחון את ליאור אליהו, אך בעונה החולפת היתה מינסוטה אחת הקבוצות הכי בינלאומיות ב-NBA. מעבר לריקי רוביו הנפלא בעמדת הרכז נמצאים בסגל של המאמן המצוין ריק אדלמן גם ג'יי ג'יי בראה הפורטו-ריקני, דרקו מיליצ'יץ' הסרבי וניקולה פקוביץ' המונטנגרי. כמו כן, מחזיקה הקבוצה בזכויות על הפורוורד ההולנדי הנק נורל, שמשחק כיום בחובנטוד באדלונה, נמניה בייליצ'ה מקאחה לבוראל, ולוקאס מאברוקופולידיס מספרטק סנטר פטרסבורג.

היה וכוכב נבחרת ישראל אכן יצליח להיכנס לסגל מינסוטה, חשוב לציין כי הכוכב הגדול של הטימרבוולבס, קווין לאב, פחות או יותר נועל את עמדת הפאוור פורוורד במועדון. כמו כן, גם דרק וויליאמס, אנתוני ראנדולף ומייקל ביזלי יכולים לשחק בעמדה 4.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully