וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס סיכם במכבי תל אביב

31.5.2012 / 16:04

עוזר המאמן ויתר על אופציה לאמן באירופה וימשיך במועדון לעונה חמישית לא רצופה כשהוא ישתכר כ-150 אלף דולר לעונה

במקביל לתהליך בניית הסגל, מכבי תל אביב גם עובדת על בניית הצוות המקצועי: גיא גודס סיכם היום (חמישי) עקרונית בקבוצה, כשהחוזה שייחתם בימים הקרובים הוא לשנתיים. בעקבות הסיכום, מכבי תשדרג את החוזה של עוזר המאמן של דיוויד בלאט לכ-150 אלף דולר לעונה.

גודס שקל במהלך התקופה האחרונה לעבור בחזרה לשמש כמאמן ראשי בקבוצה באירופה, אבל לאור הרצון של קברניטי הקבוצה וההערכה הרבה שרוחשים לגודס, החליט שחקן העבר להמשיך לעונה חמישית (לא ברציפות) בצוות המקצועי של המועדון. לעומת גודס, עם דרק שארפ טרם הושג סיכום על המשך דרכו בקבוצה, אולם העוזר השלישי של המועדון מוערך מאוד על ידי ראשי הקבוצה, כשגם דייויד פדרמן התבטא בנושא לאחרונה והעריך כי לנושא יימצא פיתרון בקרוב.

בלי קשר, יותם הלפרין קרוב מתמיד לשוב למכבי תל אביב. ספרטק סנט פטרסבורג הרוסית החליטה היום באופן רשמי לא להאריך את חוזהו של רכז נבחרת ישראל, שיהיה כעת שחקן חופשי ויוכל לחתום בכל קבוצה שיחפוץ. כידוע, הלפרין נמצא על הכוונת של ראשי האלופה הישראלית כבר זמן רב, וכעת נדמה שבניגוד לקיץ שעבר, אז חיזרה מכבי תל אביב אחר השחקן אך זה לבסוף העדיף לצאת לרוסיה בשל בעיות מס, הפעם נדמה כי הרכז ישוב לקבוצת נעוריו. סילבן לנדסברג, עימו מכבי תל אביב נמצאת במגעים מתקדמים, ינסה לקבל חוזה בקבוצת NBA הקיץ.

יותם הלפרין שוחרר מספרטק סנט פטרסבורג

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully