וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס: "מי שאומר שאנחנו משעממים לא מבין בכדורגל"

בספרד עונים למבקרים: "לא האמנתי שנכבוש רביעייה בגמר". קרויף: "מעריץ של דל בוסקה". צ'אבי: "אשחק גם בברזיל"

ססק פברגאס ענה היום (שני) בזעם לכל המבקרים של נבחרת ספרד, אחרי שחבריו ללה רוחה זכו אתמול באליפות שלישית ברציפות בתום ניצחון ענק 0:4 על איטליה בגמר אליפות אירופה.

פברגאס, שבישל את השער הראשון בגמר לדויד סילבה במבצע כדורגל מרהיב, אמר ש"האנשים שאומרים שהכדורגל שלנו משעמם, לדעתי לא מבינים בכדורגל. אתמול היה אחד הימים היפים בחיי, אף נבחרת עוד לא הצליחה לזכות בשלושה תארים ברציפות בהיסטוריה של הכדורגל". פברגאס הודה ש"אם הייתם אומרים לי בתחילת המשחק שננצח 0:4, לא הייתי מאמין. זה היה הרבה יותר קשה ממה שזה נראה".

גם יוהאן קרויף החמיא לספרדים, אבל לא שכח לשבח את נבחרת איטליה. "במהלך הטורניר מאוד נהניתי לראות את איטליה, בעיקר כי אף אחד לא ציפה ממנה לשחק ככה", כתב קרויף בטור הפרשנות שלו, "המאמן האיטלקי עשה עבודה מצוינת, והעז לשחק בסגנון חדש. היה מרתק לראות איך איטליה נראית טוב יותר ממשחק למשחק. אנדראה פירלו היה כל כך טוב, שהוא יכול היה למצוא על המגרש כל שחקן שרצה".

על ספרד אמר קרויף ש"אני מעריץ גדול של ויסנטה דל בוסקה, למרות שלא תמיד אני מסכים עם הבחירות שלו. ההחלטה שלו לשחק עם שני קשרים אחוריים הקשתה על צ'אבי וצ'אבי אלונסו, כי היה חסר להם מישהו שישחק לפניהם. יותר מדי פעמים הם נאלצו למסור לרוחב במקום קדימה. אבל מה שאני אוהב בדל בוסקה זה שהוא עשה שינויים כשהוא נדרש, לפעמים שלוש ארבע פעמים במשחק. כמו שספרד הראתה בטורניר, הכי מסובך זה לשחק כדורגל פשוט".

בינתיים הבשורה הכי חיובית עבור הספרדים מגיעה מצ'אבי, שאומר שכנראה ימשיך במדים הלאומיים גם בברזיל 2014, על אף שלפני מספר ימים רמז על פרישה אפשרית מהנבחרת. "אני מרגיש טוב, אני אהיה שם", אמר על הגביע העולמי הבא, "כמובן שאצטרך לדבר על זה עם דל בוסקה, אבל עקרונית אני אהיה שם".

צ'אבי הודה שבמהלך היורו האחרון הוא לא היה בשיאו, אבל שחזר לעצמו בגמר מול איטליה. "במשחק האחרון הרגשתי יותר יעיל", הודה הקשר, "אחרי שכל הטורניר לא הצלחתי למצוא את השער, הפעם סיפקתי שני בישולים. התגעגעתי לזה".

אופ"א בחרה באנדרס אינייסטה למצטיין של הטורניר

כל השיאים, המספרים, הציטוטים והסופרליטיבים בספרד

תומר יצחק על האלגנטיות הספרדית שסתמה לכולם את הפה

שלום תקווה מעניק את הקרדיט להצלחה הספרדית לברצלונה

מיכאל יוכין מכתיר את לה רוחה כנבחרת הגדולה בהיסטוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully