וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "נבחרת ספרד בוגדת בפילוסופיה שלה"

ארסן ונגר מעביר ביקורת על הספרדים לפני הגמר: "הפכו את ההחזקה בכדור למשהו שלילי, היום הם בעיקר פוחדים להפסיד"

הסגנון של נבחרת ספרד במהלך אליפות אירופה הנוכחית עורר לא מעט מחלוקת בקרב פרשנים ומאמנים בכדורגל האירופאי. עכשיו גם מאמן ארסנל ארסן ונגר נדרש לסוגיה, וטוען בטור הפרשנות שלו ב"יורוספורט" שספרד בוגדת בפילוסופיה שלה, ולטענתו, "איבדה את הניצוץ".

"לספרד יש שחקנים מצוינים, הם מאוד אינטליגנטים ו-ווינרים", סבור ונגר, "הם ראויים לכל הקרדיט על זה, אבל הם בגדו בפילוסופיה שלהם, והפכו אותה למשהו שלילי. במקור, הם רצו להחזיק בכדור במטרה לתקוף ולנצח במשחקים. עכשיו נראה שהמטרה הראשונה היא לא להפסיד.

"הם הפכו ליותר שמרנים. הם לא רוצים לוותר על הכדור כדי לא לתת לך הזדמנות לכבוש. זה הרושם שנוצר. נכון, קשה לשבור הגנות של נבחרות חזקות, אבל זה האתגר של כל נבחרת מצליחה. הם עדיין מצוינים, אבל כבר לא חודרים ופורצים הגנות כמו בעבר".

ונגר טוען ש"אני עדיין סבור שספרד מעט יותר פייבורטית למשחק, כי היא יותר רעננה מבחינה מנטלית מאיטליה. אומנם לאיטלקים לא הייתה הארכה בחצי הגמר, אבל קשה לשחק שלושה משחקים בשבוע. אולי האנרגיות מהניצחון על גרמניה יסחבו אותם לניצחון, אבל יהיה להם קשה. לא משנה מה יקרה, אני שמח שראיתי נבחרת איטלקית פנטסטית, שהראתה גישה חיובית בכל משחק. כולנו מאחלים להם הצלחה, אבל אם ספרד תנצח, היא תיזכר בהיסטוריה כבלתי מנוצחת".

איטליה נגד ספרד: עוד לקראת הגמר (21:45, ערוץ 10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully