וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנגליה, תביני: את תקועה בימי הביניים"

פרשני אנגליה מבכים את המבוכה ביורו: "שחקני על? רק פועלים שחורים". הודג'סון: "לא רוצה שינוי, שאנגליה תישאר אנגליה"

בזמן שעולם הכדורגל מתכונן לגמר אליפות אירופה לאומות בין איטליה לספרד, באנגליה ממשיכים להתרגל לעובדה הכואבת: אין להם מקום ברמות הגבוהןת. פרשני הממלכה ושחקני עבר לא מתעלמים מהבעיות בסגל, ואחרי ההדחה ברבע הגמר בתום 120 דקות משמימות מול איטליה, הביקורת הפנימית וההלקאה העצמית החלה.

"אנגליה פשוט לא טובה מספיק לרמות הגבוהות", כותב יאן הולוויי, "הבעיה היא שהחוקים החדשים לטיפוח ופיתוח צעירים יהפכו את הבעיה לחמורה יותר. בשורה התחתונה, אנחנו פשוט לא מייצרים מספיק שחקנים שמבחינה טכנית וטקטית יכולים להתמודד עם הנבחרות הטובות בעולם".

שחקן העבר טרי בוצ'ר טוען ש"הכדורגל האנגלי הוא חד מימדי, תקוע בימי הביניים, ואסור לנו להיות עיוורים ולקבל את העובדה שפשוט אין לנו שחקני על ברמה עולמית - רק פועלים שחורים ברמה ממוצעת, שבאופן קבוע מטופחים על ידי התקשורת ללא הצדקה".

לעומת זאת, מאמן הנבחרת רוי הודג'סון סבור שלאנגליה אסור לשנות סגנון או לחקות אחרים, ופשוט להישאר נאמנה לדרכה הישנה. "עלינו לשמור על נאמנות לדרך השינה של הכדורגל האנגלי", אומר הודג'סון, "עלינו לשמור על רוח הלחימה שלנו ועל הנחישות. אנחנו לא צריכים להעתיק איכויות של אומות אחרות רק כדי שמישהו יוכל להגיד שהיו לנו יותר בעיטות לשער. אני לא רוצה לחקות מדינות אחרות, אני רוצה שאנגליה תישאר אנגליה.

"אי אפשר שפתאום נתחיל לשחק כמו ספרד, כי הספרדים גדלים בתנאים שונים, ותמיד היו להם איכויות שונות. אל תשכחו שבמשך שנים ארוכות, ספרד נהגה להפסיד בכל טורניר גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully