וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "כנראה שווין רוני מבין רק סקוטית"

פאביו קאפלו תוקף את רוני אחרי ההדחה של אנגליה: "מצליח רק ביונייטד". פרדיננד יצא נגד הודג'סון, האוהד המתערטל מסביר

נבחרת אנגליה עוד מלקקת את הפצעים על ההפסד מול איטליה וההדחה מאליפת אירופה, ואחרי שהמאמן רוי הודג'סון העביר ביקורת מרומזת על ווין רוני ("יכול להיות שציפינו ממנו יותר מדי", כדברי המאמן), עכשיו גם פאביו קאפלו יוצא נגד החלוץ.

בשבוע שעבר רוני אמר ששחקני נבחרת אנגליה יותר שמחים להתאמן תחת הודג'סון מאשר תחת קאפלו, שלדברי רוני "קצת נאבד בתרגום". עכשיו קאפלו טוען שרוני "כנראה מבין רק סקוטית", כי הוא מתפקד כראוי רק תחת פרגוסון במנצ'סטר יונייטד.

"אחרי שראיתי את המשחק האחרון", אומר קאפלו, "נראה לי שווין רוני מבין רק סקוטית, וזה בגלל שהוא משחק טוב רק במנצ'סטר יונייטד, איפה שאלכס פרגוסון מדבר סקוטית".

גם ריו פרדיננד מעביר ביקורת, הפעם עם הודג'סון. "אם אתה לוקח צעירים לטורניר כזה, למה אתה לא נותן להם לשחק?", שאל פרדיננד, כשהוא מכוון לפיל ג'ונס ולאלכס אוקסלייד צ'מברליין, "אני מעריץ של אוקס, והייתי רוצה לראות אותו משחק, אבל הוא ראה את המשחקים מהצד כאוהד... במקום זה שיחקנו בזהירות... זה שולח מסר ליריבים שאתה מעוניין רק בלהגן ולשחק על מתפרצות, במקום להפחיד אותם".

עוד באנגליה: "האוהד העירום" מהתמונה המפורסמת, שבמהלך בעיטות ההכרעה של אנגליה מול איטליה הוריד את מכנסיו מאחורי השער שאליו נבעטו הפנדלים במטרה להסיח את דעתם של הבועטים האיטלקים, התראיין ל"סאן", והסביר: "פשוט ניסיתי לעשות את החלק שלי, זה היה הברקה פתאומית, אעשה הכל כדי לראות את אנגליה מנצחת, אבל גם זה לא עזר". כמו כן, טים אולירי בן ה-35 סיפר שהוא רץ מהצד השני של האיצטדיון כדי להיעמד במקום הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully