וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "יכול להיות שציפינו מווין רוני ליותר מדי"

מאמן נבחרת אנגליה מבקר את הכוכב הגדול שלו: "בבמה הזו אתה מצפה מהשחקנים הגדולים להראות את הכישרון שלהם"

אנגליה כולה שמה את התקוות הקולקטיביות שלה על כתפיו של ווין רוני, בתקווה שכוכב מנצ'סטר יונייטד יחזור מהשעיה ויצעיד את נבחרתו סוף סוף לשלבים הגבוהים של אליפות אירופה. בפועל, כמובן, זה לא קרה, והיום (שלישי), 48 שעות אחרי ההדחה הכואבת ברבע הגמר מול איטליה, מתחילות הביקורות לצאת החוצה, והן מגיעות דווקא מהמאמן, רוי הודג'סון.

"שמנו המון ציפיות על ווין. כשהוא החמיץ את שני המשחקים האחרונים, האמנו שכל מה שאנחנו צריכים זה להגיע למשחק השלישי, ו-ווין כבר יביא לנו זכיה", הודה הודג'סון המדוכדך. "יכול להיות שזה היה יותר מדי לבקש ממנו. הוא בהחלט ניסה הרבה, אבל נגד איטליה הוא לא היה טוב וגם הוא יודה בזה. האם הציפיות שלנו ממנו היו גבוהות מדי? כנראה, אבל ככה גם נבחרות אחרות עושות עם השחקנים הגדולים שלהם, לא?"

הודג'סון הוסיף וניתח את הופעתו של רוני בטורניר: "אם אנדראה פירלו לא היה משחק טוב, זה היה משפיע על ההופעה של האיטלקים. בכל האליפויות הגדולות, יש שניים-שלושה שחקנים שכולם יודעים שהם ברמה עולמית. כשאתה מגיע לבמה הזו, אתה מקווה שהשחקנים האלה יראו את הכישרון העצום שלהם, כמו שמראדונה עשה עם ארגנטינה".

מי שדווקא שומר על אופטימיות הוא תיאו וולקוט, שאמר: "אנחנו הולכים להשתפר. לא היינו הרבה זמן עם הודג'סון, ועכשיו אפשר להסתכל הלאה. כולם צריכים להירגע, כי מוקדמות המונדיאל יהיו מבחן קשה עבורנו. צריך להרים את הראש, לכולנו מגיע לנוח קצת. הרבה שחקנים הרוויחו מהנסיון מול איטליה, בעיקר הצעירים".

המשטרה חוקרת מתקפה גזענית נגד אשלי קול ואשלי יאנג

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully