וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ לאהם: "העדפנו לפגוש את אנגליה בחצי הגמר"

מגן נבחרת גרמניה חושש מאיטליה (21:45, ערוץ 10 וספורט1 HD) ועל הדרך עוקץ את היריבה האלמותית. קסאנו צפוי לפתוח

לאחר חצי הגמר המרתק בין פורטוגל וספרד אמש (רביעי), יילחמו הערב ( 21:45, ערוץ 10 וספורט1 HD) גרמניה ואיטליה על הכרטיס הנוסף לגמר יורו 2012. על פי דיווחים בארץ המגף צז'ארה פראנדלי עדיין מתלבט בנוגע להרכב שיפתח הערב, כאשר אמש הועלו ספקולציות לפיהן אלסנדרו דיאמנטי צפוי להחליף בחוד את אנטוניו קסאנו.

הבוקר, עם זאת, טוענים ב'גאזטה דלו ספורט' כי חלוץ מילאן ישמור על מקומו בהרכב, ויפתח בהתקפה לצד מריו באלוטלי. שינוי אחד לפחות בכל זאת ייאלץ פראנדלי לבצע בהשוואה להרכב שניצח את אנגליה ברבע הגמר, כאשר ג'ורג'יו קייליני ככל הנראה ישוב מפציעה הישר ל-11 הפותחים על חשבונו של פדריקו בלצארטי. איניאציו אבאטה ודניאלה דה רוסי, שהיו בספק להתמודדות, אמורים לפתוח גם כן.

"גרמניה היא נבחרת מצוינת עם יכולות אישיות מעולות", ניתח אלסנדרו דל פיירו את המפגש המרתק. "נהיה חייבים להיזהר במיוחד ממסוט אוזיל, תומאס מולר ומריו גומז. עם זאת, איטליה הראתה שיפור ממשחק למשחק, יש לה זהות די ברורה והיא יודעת איך לנצל את ההזדמנויות שלה. אני מאחל לחבר'ה בהצלחה, אבל גם מודע לאמונות הטפלות, אז אני מעדיף שלא להגיד יותר מזה", אמר הנסיך.

קפטן נבחרת גרמניה פיליפ לאהם הביע חשש מהמפגש עם הסקוואדרה אזורי ואמר: "העדפנו לפגוש כאן את אנגליה. הם פחות מאיימים עלינו מאיטליה, וההיסטוריה מראה שתמיד כשאנחנו פוגשים את אנגליה אנחנו יוצאים עם היד על העליונה. ראינו את רבע הגמר ביניהן במלון, והאנגלים היו הרבה פחות טובים. המשחק בכלל לא צריך היה להגיע לפנדלים. אם אנחנו היינו שם, היינו גואלים את אנגליה מייסוריה ב-90 דקות".

"נכנסו לטורניר הזה עם שאיפה להגיע לגמר, וזה לא השתנה", הוסיף לאהם. "אנחנו משתפרים, מתחזקים ממשחק למשחק. ברור שאיטליה מסוכנת. לפירלו יש טורניר גדול והוא הלב של הנבחרת, חשוב שנמנע ממנו כמה שאפשר את הכדור. גם באלוטלי מאוד מסוכן, כשהוא מקבל מרחב. ברור שאנשים מצפים מאיתנו לנצח, גרמניה לא היתה גרמניה ללא הלחץ. אנחנו על המסלול הנכון לעשות היסטוריה, וממש לא בא לנו לאכזב".

יואכים לב: "מאמין שאנחנו בעמדה טובה"
נבחרת גרמניה בוואלה! ספורט
נבחרת איטליה בוואלה! ספורט
יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully