וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה - איטליה: "מאמין שאנחנו בעמדה טובה"

יואכים לב מוכן לחצי גמר היורו, בסטיאן שווינשטייגר: "אני כשיר ב-100 אחוז ומוכן למשחק" (ה', 21:45, ערוץ 10 וספ'1 HD)

טריוויה

* איטליה וגרמניה נפגשו בעבר 30 פעם. המאזן: 14 ניצחונות לאיטליה, 7 ניצחונות לגרמניה, 9 תוצאות תיקו.

* גרמניה מעולם לא ניצחה את איטליה במסגרת תחרותית. שבעת הניצחונות שלה על האזורי היו כולם במסגרות ידידותיות.

* המשחק הרשמי-תחרותי האחרון בין איטליה לגרמניה נערך בחצי גמר הגביע העולמי ב-2006 והאזורי ניצחו 0:2 אחרי הערכה משערים של פאביו גרוסו ואלסנדרו דל פיירו בדקות 119 ו-120.

* איטליה עדיין לא הפסידה משחק תחרותי תחת צ'זארה פראנדלי. המאזן שלה תחתיו: 9 ניצחונות ו-5 תוצאות תיקו.

* גרמניה כבשה לפחות שער אחד בכל אחד מ-20 המשחקים האחרונים שלה.

* גרמניה הפכה במהלך האליפות לשיאנית המשחקים ללא הפסד במסגרות רשמיות והיא עומדת כרגע של רצף של 15 משחקים. ספרד, הולנד וצרפת רשמו בעבר רצפים של 14 משחקים ללא הפסד.

* 26 הנקודות שנבחרת איטליה צברה במוקדמות היו שיא לאומי בכמות נקודות בטורנירי מוקדמות.

* גרמניה היא אחת משתי נבחרות שעלו ליורו עם מאזן מושלם והיחידה שעשתה את זה מבית של שש נבחרות. גם ספרד עלתה עם 100 אחוזי הצלחה, אבל בבית שלה שיחקו חמש נבחרות.

* איטליה מובילה את היורו בבעיטות למסגרת ולרבע הגמר היא מגיעה עם ממוצע של 12.5 כאלו למשחק. גרמניה במקום הרביעי עם 8.25 בעיטות למסגרת למשחק.

* ערב חצאי הגמר, מדורג אנדרה פירלו במקום השלישי במסירות בטורניר הנוכחי - 373, מהן 284 הגיעו לכתובת הנכונה. בסטיאן שווינשטייגר מדורג חמישי עם 353, מהן 291 מוצלחות.

מאמן נבחרת איטליה, צ'זארה פראנדלי, בצללים. רויטרס
עדיין לא הפסדי משחק תחרותי עם הנבחרת. פראנדלי/רויטרס

מפתחות והכנות

גרמניה:

הנבחרת המרשימה ביותר ביורו עד עכשיו, ניצחה בכל אחד מארבעת המשחקים שלה, נחשבת פייבוריטית לעלייה לגמר וגם לזכייה, אבל הפעם נדמה שהיא נתקלת לראשונה במשוכה אמיתית. גרמניה מעולם לא ניצחה את איטליה במסגרת תחרותית והמבחן בוורשה צפוי להיות קשה ביותר.

המאמן יואכים לב צפוי להמשיך לתת את מבטחו בשמונה שחקנים: נוייר, בואטנג, באדשטובר, הומלס, להאם, שווינשטייגר, חדירה ואוזיל, אבל אנדרה שרלה, מרקו רויס ומירוסלב קלוזה, שפתחו לראשונה נגד יוון והיו טובים, נותנים לו הרבה סיבות לכאב ראש. קלוזה אמור להמשיך בהרכב, כאשר רויס ושרלה הפעלתנים נאבקים על המקום ב-11 עם לוקאס פודולסקי ותומאס מולר.

מאמן גרמניה יואכים לב אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו בדיוק במקום בו רצינו להיות. אני חושב שארבע הנבחרות הטובות ביותר בטורניר הגיעו לכאן. תמיד בחצי הגמר אתה זקוק למעט מזל כדי לנצח, אבל אני מאמין שאנחנו בעמדה טובה". המאמן התייחס ליריבה: "היא נבחרת מצוינת עם שחקנים טובים כמו קסאנו ובאלוטלי וכמובן שפירלו. הוא השחקן שמנהל את הטקטיקה, את הרעיונות ומכוון את המשחק. אנחנו צריכים להפריע לשחקנים הללו ולהכתיב את הקצב שלנו".

קשר גרמניה בסטיאן שווינשטייגר התייחס לסוגית כשירותו: "אני כשיר ב-100 אחוז ומצפה למשחק הקלאסי הזה. התאמנתי פעמיים ואני מרגיש טוב. אני מרוכז לגמרי במשחק". על ההתמודדות עם איטליה הוסיף שחקן באיירן מינכן: "קשרי איטליה מניעים את הכדור מצוין. אנחנו יודעים באיזה סגנון משחקת איטליה ונבוא מוכנים לזה. אפשר לעצור את פירלו, אבל הוא שאני אוהב מאוד. אני חיובי מאוד לקראת חצי הגמר. בשבילי, ואני שיחקתי הרבה משחקים העונה, זה משחק מרגש מאוד. אני חושב שיש לנו הרבה איכות בסגל. חשוב להשתפר כל הזמן. אנחנו במגמת שיפור בזמן האחרון, עדיין לא זכינו בתואר אבל אני מקווה שזה יבוא".

איטליה:

באיטליה שכחו מזמן מסקנדל השחיתות החדש בכדורגל המקומי והנבחרת שלא רבים נתנו לה סיכוי, נראית בינתיים מצוין. עם מאזן נקי מהפסדים נגד גרמניה במשחקים תחרותיים, לצ'זארה פראנדלי ושחקניו יש גם סיבות לאופטימיות למרות היריבה המאיימת.

אנדראה ברצאלי ולאונרדו בונוצ'י, שפתחו נגד אנגליה, הצליחו להשכיח את חסרונו של ג'ורג'יו קייליני הפצוע, וההיעדרות היחידה מהסגל של פראנדלי בגלל הרחקה תהיה זו של כריסטיאן מאג'ו, שבין כה וכה איבד את מקומו בהרכב לאיניאציו אבאטה. טיאגו מוטה שהיה פצוע נגד אנגליה, עשוי לשוב להרכב ובחוד ימשיכו לפתוח מריו באלוטלי ואנטוניו קסאנו.

פראנדלי אמר: "אני תמיד מתלבט לגבי ההרכב, אחרי האימון היום נחליט מי כשיר לשחק. אנחנו מרוכזים לחלוטין במשחק הזה, הגמר ביום ראשון הוא עדיין חלום רחוק. צריך לשמור על הפילוסופיה שלנו במגרש. נצטרך למצוא דרך להפעיל שחקנים כמו מרקיזיו, דה רוסי ומונטוליבו, כי לגרמניה יש שיטה מאוד ברורה, בלי קשר להרכב".

דניאלה דה רוסי הוסיף: "כשיש גאון כמו פירלו בקבוצה, היריבה תמיד צריכה להיזהר ממנו. למרות שפירלו היה השחקן הכי יציב, יש לנו עוד שחקנים שיכולים לפגוע בגרמניה. נצטרך להחזיק בכדור אם הם ילחצו אותנו".

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת איטליה, אנדראה ברצאלי. Martin Rose, GettyImages
ממלא את מקומו של קייליני בהצלחה. ברצאלי/GettyImages, Martin Rose

שימו לב ל...

בסטיאן שווינשטייגר (גרמניה)

הקשר הוותיק עבר עונה לא פשוטה שכללה פציעות ואכזבות במדי באיירן מינכן, אבל לטורניר הנוכחי הגיע כמעט כמו חדש. שוויני הוא שוב הדינמו של יואכים לב כפי שהיה במונדיאל 2010, מרבית ההתקפות עוברות דרכו, הוא קובע את הקצב, מחלק כדורים ימינה ושמאלה, וגם תורם הרבה בחלק ההגנתי. ייתכן מאוד שהמאבק בין איטליה לגרמניה, יוכרע בעצם במאבק בינו לבין אנדראה פירלו ועל כן הנבחרת שלו זקוקה לו במיטבו.

בסטיאן שווינשטייגר שחקן נבחרת גרמניה. Joern Pollex, GettyImages
הדינמו של נבחרת גרמניה. שווינשטייגר/GettyImages, Joern Pollex

הידעת ש...

הנגיחה של מירוסלב קלוזה לרשת של נבחרת יוון ברבע הגמר בוודאי לא הייתה מקרית. כל שלושת השערים של החלוץ בן ה-34 בטורנירי יורו, היו בנגיחות. קלוזה כבש בסך הכל 17 שערים בטורנירים גדולים, 10 מהם בראש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully