וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכיינים ינופו, הזקנים יפרשו: הולנד מתכננת מהפכה

ההדחה המביכה מהיורו תגרור שינויים: אם ואן מרוויק יישאר, הוא ינפה ואת ואן דר וארט והונטלאר המתסיסים, גם רובן על הכוונת

מהפכה בנבחרת הולנד? ההדחה המוקדמת מיורו 2012, שלוותה בשלושה הפסדים כואבים ובדיווחים על מחנה סוער ומסוכסך, עלולה להשפיע על עתיד הנבחרת. התקשורת ההולנדית מדווחת שהסגל של האוראנג' עשוי לספוג טלטלה גדולה, כשהמאמן ברט ואן מרוויק מאיים לנפות שלושה שחקנים בכירים: רפאל ואן דר וארט, קלאס יאן הונטלאר וג'ון הייטינחה. כל זה תלוי, כמובן, בשאלה אם ואן מרווייק, המאמן שהעפיל עם הולנד לגמר המונדיאל לפני שנתיים, אכן יישאר בתפקיד אחרי הכישלון ביורו.

כזכור, ואן דר וארט והונטלאר הביעו מרמור לאורך הטורניר על כך ששימשו כמחליפים בלבד. אריאן רובן העביר ביקורת סמויה על שחקני הספסל הממורמרים, ומסתמן שואן מרווייק ינפה את השחקני הבכירים, שמהווים לדעתו גורם מתסיס. הייטינחה, לעומת זאת, ינופה בגלל סיבות מקצועיות.

מי שעוד נמצאים על הכוונת הם אריאן רובן וגרגורי ואן דר ויל, כשרובן ספג ביקורת על האנוכיות שלו ועל הגישה הרעה. מארק ואן בומל כבר הצהיר על כוונותיו לפרוש מהמדים הלאומיים ולאפשר לצעירים להתפתח, ומסתמן שוותיקים כמו ווילפרד בומה, יוריס מאתייסן, דירק קויט וחאליד בולארוז עשויים לפנות את מקומם בסגל הנבחרת.

* גם בצרפת מכים את ההדחה מהיורו, אחרי ההפסד ברבע הגמר. צרפת סבלה גם היא מסכסוכים פנימיים (חאתם בן ארפה עם המאמן לורן בלאן, יאן מ'בילה עם ג'רמי מנז), ונבחרת הטריקולור מרגישים חוסר מימוש של הפוטנציאל. "זה חבל, כי היה לנו פוטנציאל ללכת עד הסוף", סבור בקארי סאניה, "אנשים יחשבו שאני משוגע להגיד את זה, אבל באמת האמנתי שאנחנו יכולים להגיע לגמר. בעיקר הרגיז לשמוע את הסיפורים מסביב, זה פשוט בזבוז. כואב שהדברים האלה לא עוזבים את הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully