וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני הולנד: "כתם מכוער לרזומה של ואן מרוויק"

האוראנג' סיימו את ההופעה הגרועה בהיסטוריה שלהם ביורו. המאמן חטף ביקורת: "הפכנו לבדיחה". דה יונג: "התפרקנו"

הולנד התעוררה לבוקר קשה, יממה לאחר ההדחה המביכה מיורו 2012. נבחרת האוראנג', אחת הפייבורטיות לזכייה, סיימה את האליפות עם אפס נקודות והיא הולכת הביתה אחרי שלב הבתים. כותרות העיתונים הבוקר (שני) קטלו את הנבחרת: "הולנד היא בדיחה. אנחנו לא שייכים לטופ של הכדורגל הבינלאומי. האוראנג' הפכו מפייבוריטים לבדיחה של הטורניר", נכתב ב"דה טלחראף". כלי תקשורת אחרים כתבו: "הפכנו למושא ללעג באליפות אירופה. איזה עוד נבחרת שהייתה מקום ראשון בעולם התפרקה תוך מספר חודשים כמו הולנד?". וגם: "הנבחרת נהרסה על ידי מלמחות אגו".

עיתוני הולנד העריכו כי המאמן ברט ואן מרוויק לא ימשיך בתפקידו: "הוא ישב על הספסל בפעם ה-52 וכנראה האחרונה", נכתב. "הטורניר הזה הוא כתם מכוער בקורות החיים שלו". ואן מרוויק עצמו, שחתום לארבע שנים נוספות, סירב להתייחס לעתידו, אבל בהולנד מאמינים כי הוא כבר מחזיק בהצעות ממספר קבוצות. ברט ואן אוסטוון, מראשי ההתאחדות, אמר: "נצטרך להעריך את המצב של כל המעורבים כולל המאמן וזה צריך לקרות במהרה כי יש לנו משחק ב-15 באוגוסט. אני מאמין שהכל יתבהר במהלך החודש הבא".

הולנד הודחה בשלב הבתים של אליפות אירופה בפעם השנייה בתולדותיה. הפעם הקודמת הייתה ביורו 1980, אך אז ההולנדים סיימו את הבית עם ניצחון, תיקו והפסד. בנוסף, בפעם השלישית ברציפות, סגנית אלופת העולם מודחת בשלב הבתים של היורו. זה קרה לגרמניה ביורו 2004 ולצרפת ביורו 2008 וגם להולנד עצמה, כאמור ב-1980.

נייג'ל דה יונג: "הפסדים הם חלק מספורט ואני באמת לא יודע למה שיחקנו כל כך רע ביורו 2012 אחרי ההצלחה במונדיאל. זה קרה ואני לא יכול להסביר את זה. אני מאוד מאוכזב. כשהובלנו 0:1, חשבתי שאנחנו יכולים לכבוש את השני, אבל ספגנו שוויון והתפרקנו. נתנו להם יותר מדי שטח. מה יהיה העתיד? לא יודע, אנחנו צריכים להרים את עצמנו מחדש".

רפאל ואן דר וארט: "לא היינו טובים מספיק בטורניר, זו פשוט הייתה הופעה אומללה שלנו ולכן ולא הגיע לנו לעלות שלב. ידענו שיהיה משחק קשה. אחרי השער שלנו, פורטוגל הייתה טובה יותר ואנחנו שיחקנו רע. זה מאכזב, במיוחד אעבור האוהדים. אחרי שהפסדנו לדנמרק ידענו שיהיה קשה כי עלינו לפגוש שתי נבחרות טובות. עכשיו נצטרך להתחיל מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully