וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "עמדנו במטרה שלנו"

הפורטוגלי שכבש צמד היה נרגש עם ההעפלה לרבע הגמר. רובן מסכם את האכזבה: "כולנו צריכים להסתכל היטב במראה"

בית המוות הגיע לסיום הכי מותח שיכולנו לבקש. בזמן שנבחרת גרמניה עשתה את שלה וניצחה 1:2 את דנמרק במשחק המקביל, פורטוגל, שלא הייתה הפייבוריטית להמשיך לרבע הגמר, עשתה את שלה מול הולנד, וניצחה גם היא 1:2 בדרך להבטחת המפגש שלה מול צ'כיה. צמד של כריסטיאנו רונאלדו (28, 74), החלוץ המושמץ שלא הצליח להבקיע בשני המשחקים הראשונים מחק שער יתרון מוקדם של רפאל ואן דר וארט (11), וסגנית אלופת העולם חותמת טורניר עגום עם אפס נקודות. פשוט מדהים.

שחקן נבחרת פורטוגל מיגל ולוסו מחבק את כריסטיאנו רונאלדו לאחר שכבש שער. AP
הגיע בדיוק במאני טיים. כריסטיאנו רונאלדו/AP

המאמן פאולו בנטו אמר בסיום: "אני גאה במה שעשינו כקבוצה ומרוצה שעמדנו במטרה שלנו. עשינו זאת בגאונות וכתוצאה מהאחדות שלנו בשלושת המשחקים הללו ששיחקנו. כבר אמרנו שיש לנו סגנון משחק ייחודי, זהות ורעיונות מסיומים. השחקנים ביצעו את כל מה שביקשנו מהם. היום אפשר לדבר על גאונות. זה היה המשחק הכי טוב שלנו בטורניר, פרט ל-12 הדקות הראשונות. היינו נאמנים להתלהבות שלנו ועל כך אנחנו גאים".

לקראת המשחק הבא ברבע הגמר מול צ'כיה, הוסיף בנטו: "אנחנו לא מחשיבים את עצמנו לפייבוריטים נגד צ'כיה וזה לא יהיה פשוט. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולהתמיד באיכות שהצגנו עד עכשיו. כך אולי נגיע לחצי הגמר. יש עוד הרבה לאן להתפתח".

הקפטן המושמץ כריסטיאנו רונאלדו היה נרגש בסיום, ואמר: "פורטוגל עמדה במטרה שלה שהייתה להעפיל לרבע הגמר. עכשיו אנחנו נשחק נגד הצ'כים, וזו תהיה משימה קשה, אבל נראה מה יקרה".

הקשר מיגל ולוסו הוסיף: "שוב הראינו עד כמה אנחנו מאוחדים כקבוצה. זה לא היה פשוט לפתוח את הטורניר עם ההפסד לגרמניה. הסוד היה בהגנה שלנו ובצניעות. זה לא יהיה פשוט מול צ'כיה. נצטרך להמשיך להיות טובים כדי להשיג את המקום בחצי הגמר".

נאני קשר נבחרת פורטוגל מול רפאל ואן דר וארט שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
"אחרי שהפסדנו לדנמרק, ידענו שיהיה קשה להעפיל". רפאל ואן דר וארט/רויטרס

בנבחרת הולנד הפרצופים היו עגומים במיוחד. מי היה מאמין שרק לפני שנתיים הנבחרת הגיעה עד לגמר, ואילו כעת האורנג' פשוט לא הופיעו ולא השיגו נקודה אחת. ברט ואן מרוויק ניסה להסביר: "פתחנו די טוב הערב, הבקענו שער מהיר. אחרי השער שחטפנו, הייתה תחושת חוסר ודאות בנבחרת. אני לא אגיד שזה קרה גם במשחק הראשון, אבל היו לנו הרבה הזדמנויות להפוך את המשחק לצד שלנו. ראינו שוב שכשאנחנו סופגים שער, אנחנו מתפרקים. חלק מהשחקנים לא היו בכושר הערב. אם היינו מנצחים את המשחק הראשון, הייתה לנו קבוצה אחרת לגמרי. ידענו שאנחנו חייבים לנצח בשני שערים, אז היינו חייבים ללכת קדימה. לפעמים זה הולך ולפעמים לא. אנחנו מאוכזבים מאוד, לא שיחקנו טוב ואני אחראי לכך".

העיתונאים רצו לדעת האם ואן מרוויק ייקח אחריות ויתפטר, אך ההולנדי סירב להגיב בנושא וירה בחזרה: "אפשר לשאול אותי הרבה שאלות, אבל אני לא מוכן לענות לגבי העתיד שלי". על ההחמצות של קבוצתו הערב אמר המאמן: "רובין ואן פרסי הוא אחד החלוצים הטובים בעולם, ויש לנו שחקנים התקפיים טובים, אבל פשוט לא היה לנו את הדיוק ואת הכושר כדי להפוך את זה לשערים. ביצענו טעות אחת ופורטוגל חזרה למשחק".

רפאל ואן דר וארט הוסיף: "פשוט האליפות הזו לא הייתה מספיק טובה עבורנו. זה היה רע ולכן לא הגיע לנו לעלות. ידענו שאנחנו צריכים שני שערים כדי לעלות. אחרי השער שלנו הם שיחקו טוב יותר. כולנו שיחקנו רע וזה רגע עצוב עבור האוהדים שלנו". הקשר גם הוסיף כי לאחר ההפסד לדנמרק, ברור היה להולנדים שהמשימה תהיה קשה עד בלתי אפשרית: "בשלב הזה ידענו שזה יהיה קשה מכיוון שאנחנו משחקים מול נבחרות בכירות כמו גרמניה ופורטוגל. עכשיו אנחנו צריכים להתחיל מההתחלה".

אריאן רובן חותם גם הוא טורניר מאכזב למדי: "12 הדקות הראשונות לא היו הבעיה בטורניר הזה. היינו בעמדה טובה אחרי השער שכבשנו, אבל ספגנו שוב. פשוט צריך להסתכל על כך שמשהו קרה על הדשא. זה קשה להפסיד שלוש פעמים. כולנו צריכים להסתכל היטב במראה. כולנו נכשלנו, וצריך להיות כנים. לפני שנתיים זכינו בהצלחה גדולה כולנו ועכשיו נכשלנו כולנו". על האווירה בנבחרת, הוסיף הקשר: "יש דברים שמתרחשים בפנים וצריך לשמור על זה כך, אבל האמינו לי שעשינו מאמץ גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully