וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפורטוגל מאשימים: פלאטיני לא רוצה אותנו בגמר

בפרטוגל לא אהבו את שיבוץ השופט הטורקי לחצי הגמר: "הכי מסוכן בספרד? פלאטיני". רונאלדו עונה לתלונות של הספרדים

בנבחרת פורטוגל לא אהבו לראות שיבוצו של ג'ונייט צ'אקיר למשחק חצי הגמר נגד ספרד. לטענת גורמים בהתאחדות הפורטגלית, "היו למשחק הזה מועמדים טובים בהרבה, ממדינות בכירות שכבר לא נמצאות בטורניר", ומזכירים לעולם שהם כבר היו קורבנות לשיפוט גרוע בטורנירים קודמים.

ביורו 2000 הם הודחו מול צרפת בגלל החלטה מעוררת מחלוקת, במונדיאל הקודם הם טוענים שהפסידו משער של דויד וייה בנבדל, ולטענתם, יש קונספירציה בחלונות הגבוהים, במטרה שספרד תעפיל לגמר.

הדברים מבוססים גם על דברים של מישל פלאטיני לפני הטורניר, כשיושב ראש אופ"א הודה ש"הייתי רוצה שבגמר ישחקו ספרד וגרמניה". לכן הפורטוגלים מזכירים ש"ביורו 2000 כולם רצו גמר צרפת נגד גרמניה", וטוענים ש"החלטות שיפוט מפוקפקות הכריעו משחקים".

אחד העיתונאים בפורטוגל התבדח ואמר ש"מי הכי מסוכן בספרד? פלאטיני". בפורטוגל מודעים להשפעה של אנחל מריה וילאר, יו"ר ההתאחדות הספרדית ויו"ר ועדת השופטים באופ"א, על הנעשה בהתאחדות האירופאית, ומזכירים טעויות שיפוט בטורניר לזכות ספרד (לגוגמה, במשחק מול קרואטיה).

בינתיים רונאלדו ענה לתקשורת הספרדית, שטענה שלפורטוגל היו יותר ימי מנוחה לפני חצי הגמר (כזכור, פורטוגל שיחקה ברבע הגמר ביום חמישי, בעוד ספרד שיחקה נגד צרפת ביום שבת). "שלושה ימי מנוחה הם די והותר", אמר רונאלדו, "הספרדים טוענים שיש לנו יתרון כי נחנו יומיים יותר, אבל כמקצוען, אני מאמין שזה לא פקטור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully