וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אין לחץ מיוחד בלשחק נגד ספרד"

כוכב נבחרת פורטוגל: "מרגיש אחריות, אבל לא לחץ, כבר רגיל למעמדים". קסיאס: "פיקה תמיד עשה עבודה טובה מול רונאלדו"

כל אירופה סופרת את הדקות לקראת חצי גמר היורו בין ספרד לפורטוגל מחר (רביעי), ובמוקד יעמוד כמובן כריסטיאנו רונאלדו, שיפגוש את חבריו מריאל מדריד ויריביו מברצלונה, וינסה לסיים את רצף ההצלחות הנפלא של הספרדים ולהחזיר את פורטוגל לגמר שמונה שנים אחרי שהפסידו ליוון ביורו הביתי שלהם.

"אין שום תוספת לחץ מיוחדת בגלל שאני משחק נגד ספרד", הצהיר רונאלדו לקראת המשחק. "אני משחק ברמות הכי גבוהות כבר עשר שנים, גם בקבוצות שלי וגם עם הנבחרת. אני כן מרגיש אחריות, אבל לא לחץ. אני רגיל למעמדים כאלה".

לגבי המטרות המעודכנות של נבחרתו מהיורו אמר רונאלדו: "יהיה נחמד לחזור לגמר היורו שמונה שנים אחרי הפעם הקודמת, ואנחנו רחוקים צעד אחד בלבד מלהגיע לשם, אבל זה יהיה קשה מאוד. ספרד היא נבחרת נהדרת וזה יהיה מפגש מעניין מאוד בין שתי מדינות שכנות, שאני מקווה שנצליח לנצח בו".

מצידה של ספרד ניסו בימים האחרונים שלא לחמם את הגזרה מול הכוכב הפורטוגלי, וג'רארד פיקה, שכבר ידע כמה מפגשים לוהטים עם רונאלדו במשחקים הקלאסיקו, אף הצהיר: "תמיד היינו ביחסים טובים. שיחקנו יחד במנצ'סטר יונייטד במשך שנתיים או שלוש, ואף אחד מאיתנו לא דיבר אנגלית טובה אז התקרבנו אחד לשני".

"זה תמיד מיוחד לפגוש שחקנים ברמה הזו", הוסיף פיקה. "אנחנו יודעים שאסור לאפשר לו למצוא מרווחים כי הוא ינצל אותם במהירות, וברור לנו שאין אף פייבוריטית במשחק הזה". לגבי העובדה שלפורטוגל היו שני ימי מנוחה עודפים אמר הבלם: "אל תדאגו, אנחנו לא כל כך עייפים כמו שזה נראה. ראיתם איך שלטנו בדקות האחרונות מול צרפת, ומאז בילינו יום רגוע מאוד במלון שלנו, כשהלכנו לישון בחמש בבוקר וישנו כמעט כל היום לפני שראינו את המשחק בין איטליה לאנגליה".

איקר קסיאס לא חושש מההגנה של ספרד מול החלק ההתקפי של פורטוגל, ומפרגן לבלם ברצלונה. כשנשאל לגבי עצירת רונאלדו, ענה קסיאס: "ההיעדרות של פויול? ג'רארד פיקה תמיד עשה עבודה טובה מולו, גם בברצלונה וגם בנבחרת".

בוסקטס מבטיח: "שחקני ריאל לא ירחמו על רונאלדו"

נבחרת פורטוגל בוואלה! יורו 2012

נבחרת ספרד בוואלה! יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully