וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסנטה דל בוסקה: "רונאלדו יחיד במינו, אין כמוהו"

בספרד חוששים מהמפגש מול כוכב פורטוגל בחצי הגמר? פדרו: "יודעים לנטל אותו", בוסקטס: "שחקני ריאל לא ירחמו עליו"

לא מעט פיקנטריה יש סביב חצי גמר אליפות אירופה בין ספרד לפורטוגל (רביעי, 21:45, ערוץ 9), כשבמרכז עומד כמובן כריסטיאנו רונאלדו. לא רק שהוא שהכדורגלן המפורסם ביותר בטורניר, שסוחב את נבחרתו בשני המשחקים האחרונים, עכשיו הוא גם מתכונן למפגש מול חבריו בריאל מדריד.

פדרו, חלוץ נבחרת ספרד וברצלונה, סבור שחבריו יוכלו לעצור את כוכב נבחרת פורטוגל. "כריסטיאנו הוא שחקן נהדר, שנמצא בכושר מצוין וחייב להילקח בחשבון, אבל אני חושב שאנחנו יודעים איך לנטרל אותו. יהיה קשה, אבל אנחנו מרגישים מאוד בטוחים", אומר פדרו.

אגב, גם במונדיאל 2010 ספרד התמודדה בהצלחה עם פורטוגל, טורניר אותו סיימו האדומים עם זכייה היסטורית. פדרו לא מקבל את הביקורת על נבחרתו. "אנחנו עדיים עם אותם שחקנים, עדיין משחקים טוב, מרגישים טוב, ולדעתי אנחנו טובים לפחות כמו שהיינו במהלך המונדיאל", הוא אומר.

"פורטוגל הרבה יותר טובה מזו שניצחנו במונדיאל", סבור צ'אבי, "פורטוגל היא לא רק כריסטיאנו. הוא שחקן חשוב במערך שלהם, אבל זו קבוצה עם הרבה שחקנים טובים, כמו נאני וקונטראו". כמו כן צ'אבי מעריך ש"פורטוגל לא תשנה את המערך שלה למשחק נגדנו, והיא תמשיך להסתמך על התקפות מתפרצות מהירות".

ג'רארד פיקה ממשיך וטוען ש"יהיה מאבק קבוצתי, אנחנו לא מתכוננים לקרב רק מול כריסטיאנו. הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, אבל לא צריך לפחד ממנו, כמו שאנחנו לא מפחדים משום יריב שלנו".

סרחיו בוסקטס לא מאמין שצ'אבי אלוסו או סרחיו ראמוס יהיו "רכים" מול חברם לקבוצה, ומבהיר ש"שחקני ריאל מדריד יילכו חזק על רונאלדו וישמרו עליו בכל הכוח. זה לא קשר למועדונים, זה משחק נבחרת".

ויסנטה דל בוסקה מחמיא לרונאלדו וטוען ש"אסור לנו לזלזל בשכנים שלנו מפורטוגל. יש להם הגנה מצוינת והתקפות מתפרצות מהירות, והם מתבססים על מסירות ארוכות לרונאלדו, שכבר הוכיח שהוא יחיד במינו, אין אף אחד כמוהו".

לאתר יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully