וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר: "לא אשכח איך גרוסו הרס לנו את החלום"

גרמניה מתכוננת לחצי גמר מול איטליה, תומאס מולר רוצה נקמה על 2006. שווינשטייגר צפוי לשחק, אוזיל: "ספרד הפייבוריטית"

גרמניה מתכוננת לחצי גמר אליפות אירופה, שם תפגוש את איטליה (חמישי, 21:45, ערוץ 10), כשבראש עדיין מהדהדים הזיכרונות ממונדיאל 2006, אז איטליה גברה בחצי הגמר 0:2 על הגרמנים שאירחו את הטורניר, לפני שזכתה בגביע. תומאס מולר, חלוץ הנבחרת, היה אז רק בן 16. "ראיתי את המשחק על מסך ענק ברחוב", הוא נזכר, "זה היה כואב. פאביו גרוסו הרס את החלומות של גרמניה".

האם הגיע זמן הנקמה? "אני יודע שהיו בעבר קרבות קשים ומפורסמים בין גרמניה לאיטליה, אבל אני גם יודע שלעבר אין חשיבות למשחק ביום חמישי", הוא אומר, "אנחנו בכושר טוב, הוכחנו את זה בטורניר גם במשחקים מול נבחרת טובות כמו הולנד ופורטוגל, וגם נגד יוון שיחקנו מצוין".

מולר הודח מההרכב ברבע הגמר מול יוון, ואמר ש"אני מקווה שהפעם אשחק. זה עדיין לא הוחלט, נראה מה המאמן יקבע". כשנשאל את מי יעדיף לפגוש בגמר במקרה של ניצחון גרמני, אמר מול ש"גם ספרד וגם פורטוגל יהיו אגוז קשה לפיצוח. אבל אם אצטרך לבחור, אעדיף לא לפגוש את אלופת העולם ואלופת אירופה המכהנת".

גם מסוט אוזיל סבור שעם כל הכבוד לגרמניה, ספרד היא הנבחרת שיש לנצח. "ראיתי את המשחק של ספרד נגד צרפת, וספרד היא הפייבוריטית הגדולה. היא שלטה לחלוטין במשחק. אבל כרגע לא אכפת לי את מי נפגוש בגמר אם ננצח, אני חושב רק על המשחק שלנו נגד איטליה".

הבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של בסטיאן שווינשטייגר, שהיה פצוע ושיתופו בחצי הגמר הועמד בספק. שווינשטייגר סובל מפציעה בקרסול, ואכן במשחק מול יוון נראה מוגבל, אך הקשר המצוין אמר אתמול ש"אני מרגיש טוב יותר, מרגיש כשיר לפתוח, כבר יודע איך להתמודד עם המצבים האלה. אם אני אומר שאני מרגיש טוב, אני מתכוון לזה".

מנגד, גם באיטליה עשויים לקבל בשורות חיוביות, כשייתכן שגיורגיו קייליני יהיה כשיר לחצי הגמר. רק לפני שבוע קייליני נפצע במשחק מול אירלנד כשהוא סובל ממתיחה בשריר הירך, אבל למרות שמפציעה כזו נדרשת תקופת החלמה של בין שבועיים לשלושה שבועות, במחנה האיטלקי שמחו לראות את בלם יובנטוס חוזר להתאמן ורץ עם חבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully