וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ לאהם: "ההדלפות במחנה הגרמני הן ביזיון"

קפטן גרמניה פיליפ לאהם זעם על ה"חפרפרת" בנבחרת: "בלתי נסלח, פגע באומה שלמה". שווינשטייגר הפצוע בספק לאיטליה

קפטן נבחרת גרמניה פיליפ לאהם סבור שההדלפות מחדר ההלבשה של הנבחרת הן "ביזיון". אומנם הגרמנים העפילו בקלות לחצי הגמר אחרי תצוגות משכנעות בבית המוות וברבע הגמר מול יוון, אבל על המחנה הגרמני מעיבות ההדלפות על הרכב הנבחרת לפני המשחק מול יוון.

כזכור, המאמן יואכים לב החליט לבצע שלושה שינויים די מפתיעים בהרכב הנבחרת לפני המשחק מול יוון והודיע זאת לשחקניו ביום שישי אחר הצהריים, ורק שעה לאחר מכן כבר דווח בתקשורת הגרמנית על ההחלטה לפתוח עם קלוזה, שרולה ורויס.

"זה מטריד אותי", אמר לאהם, כשנבחרתו מתכוננת לחצי הגמר מול איטליה, "עכשיו כולם צריכים לחשוב איך הוא מעביר לנו את ההרכב. אנחנו צריכים להיות זהירים. בין אם שחקן פותח או לא, זה בלתי אפשרי שמישהו יעביר את זה החוצה. לספר לאנשים מבחוץ עניינים פנימיים זה בלתי נסלח.

"זה עצוב שיש הדלפות. כל המדינה מאחורינו, כך שזה ביזיון שההרכב מועבר לציבור כל כך מוקדם. מי שעשה את זה, פגע בתקוות של כל האומה. זה מצער, אבל לא נשכור בלש".

בינתיים מתברר שבסטיאן שווינשטייגר סובל מפציעה בקרסול, והוא בספק לחצי הגמר. שווינשטייגר נראה מוגבל גם מול יוון, לאחר שבקושי התאמן בימים האחרונים. "למען האמת, מצב הקרסול שלי מדאיג אותי", אומר הקשר, "נקווה שיהיו לנו עוד שני משחקים, ואעשה כל מה שאוכל כדי לשחק". שווינשטייגר הוסיף ש"מול יוון היו לי כמה מסירות גרועות, שבלי הפציעה לא היו קורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully