וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "לא נחגוג לפני שנזכה במשהו אמיתי"

קפטן איטליה הרגיע את האופוריה: "בסך הכל עלינו לחצי הגמר". קייליני מחלים, פראנדלי משבח את באלוטלי, דיאמנטי לא יפתח

אחרי שקרטעה במשחקי ההכנה ליורו וסבלה משערוריית מכירת המשחקים בסריה A, נבחרת איטליה עשתה את כל הדרך לחצי גמר הטורניר והחלה להאמין בעצמה מחדש. אבל רגע לפני הקרב על ההעפלה לגמר מול גרמניה ביום חמישי, ג'אנלואיג'י בופון התריע מפני חגיגה מוקדמת בשל ההישג המפתיע.

"אסור לנו לשכוח שבסך הכל עברנו את רבע הגמר", הבהיר השוער הוותיק. "אני לא מתכוון לשמוח בטירוף ולקפוץ מרוב אושר אחרי שהעפלתי לחצי הגמר, את זה אני אעשה רק לאחר שנזכה במשהו. אלו מאיתנו שכבר זכו בתארים רוצים לשחזר אותם, וגם לעשות את זה בשביל מי שעדיין לא זכה". לגבי המשחק מול הגרמנים אמר בופון: "כנראה שהם יהיו פייבוריטים, אבל יש לנו מספיק אופי כדי להתמודד מול כל יריבה. אף אחד לא מגיע למשחק במטרה להפסיד, וניתן הכל כדי להגיע לגמר".

בינתיים רבים בארץ המגף ציפו לראות את אלסנדרו דיאמנטי, שעלה כמחליף ברבע הגמר מול אנגליה, סיפק דקות נהדרות והיה חתום על הפנדל המכריע בסיום, מוקפץ להרכב הפותח של צ'זארה פראנדלי, אבל המאמן האיטלקי הצהיר שהג'וקר המפתיע שלו שוב יישמר ככל הנראה על הספסל.

"הצבה שלו בהרכב תצטרך להיות על חשבון קסאנו או מונטוליבו", הסביר פראנדלי. "וחשוב לזכור שהרבה מהיכולת של פירלו התאפשרה הודות למונטוליבו". לגבי היכולת של מריו באלוטלי המושמץ. אמר פראנדלי: "מאוד אהבתי את התצוגה שלו כי הוא עשה בדיוק מה שביקשתי ממנו. כמובן שהוא היה חסר מזל בהחמצות שלו, אבל הייתי מאוד מסופק מהיכולת שלו".

באיטליה עשויים לקבל בשורות חיוביות, כשייתכן שגיורגיו קייליני יהיה כשיר לחצי הגמר. רק לפני שבוע קייליני נפצע במשחק מול אירלנד כשהוא סובל ממתיחה בשריר הירך, אבל למרות שמפציעה כזו נדרשת תקופת החלמה של בין שבועיים לשלושה שבועות, במחנה האיטלקי שמחו לראות את בלם יובנטוס חוזר להתאמן ורץ עם חבריו.

הסקאוט מנתח את הפריצה המפתיעה של דיאמנטי

מי כבר חושב שבאלוטלי טוב יותר מווין רוני?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully