וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאמצים להשאיר את לנגפורד, שקרוב לברצלונה

26.6.2012 / 7:49

בלאט שוחח עם הגארד שמחזיק בהצעות מרוסיה ואיטליה. בהנהלה רוצים את שאראס, מזרחי: "כשיוגב יחזור נדבר איתו"

מכבי תל אביב ממשיכה לנסות ולהשאיר את קית' לנגפורד לעונה נוספת, אך לא ברור האם הגארד ישיב בחיוב. דיוויד בלאט, השוהה עם נבחרת רוסיה בארצות הברית, מאוד מעוניין בלנגפורד ואף שוחח אמש (שני) עם השחקן בניסיון לשכנעו להמשיך בקבוצה, אך גורמים בספרד טוענים שהוא קרוב מאוד להצטרף לברצלונה אחרי שסוכנו נפגש עם הנהלת הקטלאנים בשבוע שעבר, ובמקביל הוא מחזיק בהצעה מרוסיה תמורת שכר של 1.5 מיליון דולר והצעות נוספות מאיטליה.

בנוגע לפרשת יוגב אוחיון, שמעון מזרחי אמר הבוקר לגלי צה"ל: "האמת היא מאוד פשוטה, מבחינתנו ליוגב יש חוזה קיים, וחוזים חייבים לקיים. אני לא יודע אם הוא רוצה להישאר או לא, אני רק קורא ושומע מקורבים. אני מניח שכשהוא יחזור ארצה דברים יישמעו מפיו, ואז נדע הרבה יותר. הסוכן שלו מתגורר בארצות הברית ולא שמענו ממנו מאז שקראנו את הידיעה. כתבנו לו מכתב מאוד מאוד ברור ובזה מסתכם הסיפור. יוגב יודע בדיוק כמונו שיש לו הסכם, לא הולכים בזמן הסכם ומקיימים משא ומתן עם מישהו אחר, וכמו שהוא מצפה שאנחנו נקיים את החוזה על כל צעד ושעל שכתוב בו, אנחנו מצפים את אותו הדבר ממנו.

על יציאתו של ליאור אליהו למחנה האימונים של יוסטון אמר מזרחי: "לליאור אליהו יש סעיף בהסכם שמתיר לו בכל שנה לצאת למחנה אימונים ב-NBA, הוא נהג על פי ההסכם בצורה הכי ברורה, מפורשת ואדיבה, ופנה למועדון בבקשת היתר לצאת. נמתין ונראה מה יקרה, בינתיים הוא צריך לחזור גם לנבחרת, ואני מקווה שנדע בהקדם מה קורה איתו".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ישנם גורמים בהנהלה המעוניינים מאוד לצרף את שארונאס יאסיקביצ'יוס , ואף התקיימו מגעים ראשוניים ושיחות עימו, אולם כזכור, בגזרת הליטאי קיימים חילוקי דעות: בעוד בהנהלה מעוניינים מאוד בשחקן וסבורים כי הוא יוכל לתרום מניסיונו , בלאט עדיין לא מעוניין לצרפו.

בגזרת טל בורשטיין, בקבוצה משוכנעים כי הקפטן יודיע על פרישה, ונראה כי עליו לסגור כמה פרטים טכניים לפני ההכרזה הרשמית. גורמים במועדון כבר הסבירו כי השחקן מעוניין לפרוש לאחר שהתייעץ עם מספר רופאים. והבין שמדובר בתקופת החלמה לא קצרה וכלל לא בטוח כי הוא רוצה לעבור אותה.

מה עומד מאחורי העזיבה של כוכבי מכבי תל אביב?

כל הטעויות של מכבי תל אביב ויוגב אחיון בפרשה

אז איך ייראה הקו האחורי המחודש של הצהובים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully