וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אין לי מה להגיד על הדברים של רונאלדו"

כוכב ברצלונה, שיגיע למשחק ראווה במיאמי בשבת, סירב להיגרר לעימות בעקבות דבריו של הפורטוגלי על הדחתו מהקופה

שבוע אחרי שכריסטיאנו רונאלדו תקף את ליאונל מסי, נמנע הערב (חמישי) כוכב ברצלונה מלהיגרר לקרב הצהרות מול הפורטוגלי, והתחמק מהתייחסות לדברים. "אין לי שום דבר להגיד בקשר לאמירות של כריסטיאנו רונאלדו", אמר מסי בקצרה וסירב להרחיב.

כזכור, אחרי ששמע במהלך היורו הנוכחי אינספור קריאות "מסי, מסי", התעצבן רונאלדו מההקנטות של אוהדי דנמרק בנושא, ואמר לאחר המשחק בין הנבחרות לעיתונאים הדנים: "אתם יודעים איפה מסי היה בשלב הזה בשנה שעברה? הוא הודח מהקופה אמריקה, כשהמדינה שלו אירחה את הטורניר. אני חושב שזה יותר גרוע, לא?".

בזמן שרונאלדו ממשיך להתמודד עם הביקורות ביורו, האתגר הבא של מסי יהיה משחק ראווה במיאמי שייערך בלילה שבין שבת לראשון, בו יופיעו בין היתר חברו לברצלונה דני אלבס, דידייה דרוגבה, דייגו פורלאן, אלסנדרו נסטה ופאביו קנבארו.

בינתיים נשאל מסי גם לגבי עתידו בברצלונה ואמר בגיחוך: "אני לא חושב על מעבר לריאל... ברצלונה היא הבית שלי, ואשמח לשחק שם עד שאפרוש. אנחנו מאושרים ממינויו של טיטו וילאנובה, שהוא מאמן שאנחנו מכירים ועובד באותה דרך שגווארדיולה עבד בה. כמובן שהיינו עצובים שפפ עזב, כי לא ציפינו לזה, אבל לא אמורה להיות ירידה ברמה בעקבות החילופים".

רונאלדו עקץ את מסי בתגובה להקנטות אוהדי דנמרק

חוגגים 25 למסי: המשחקים הכי גדולים של הארגנטינאי

בדירוג הספורטאים המרוויחים בעולם מסי הפסיד לרונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully