וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג הספורטאים המרוויחים: רונאלדו שוב ניצח את מסי

רשימת ה-100 של פורבס: הפורטוגלי במקום ה-9, מסי רק 11 ובקהאם לפני שניהם. מייוות'ר מוביל, לברון רביעי, רק שתי נשים

המגזין הכלכלי פורבס, פרסם אמש (שני) כמדי שנה את מצעד 100 הספורטאים המרוויחים ביותר בעולם, ובצמרת נרשם מהפך. אגב, יש לציין שמדובר ברווחים ממשכורות, פרסומות ועוד.

במקום הראשון בטבלת המרוויחים צועד פלויד מייוות'ר, שקיבל 85 מיליון דולר על שני הקרבות בהם הוא השתתף ב-12 החודשים האחרונים. אגב, מיוות'ר מרצה כעת עונש מאסר של שלושה חודשים בשל תקיפה. גם את המקום השני תפס מתאגרף - מני פקיאו - שאיבד לאחרונה את תוארו העולמי ושהרוויח בשנת המס האחרונה 62 מיליון דולר. טייגר וודס, שכבר התרגל להיות במקום הראשון ועיטר אותו מאז 2001, צנח למקום השלישי עם רווחים של 59.4 מיליון דולר.

לברון ג'יימס שמקווה לזכות באליפות NBA ראשונה בזמן הקרוב, נמצא במקום הרביעי עם רווחים של 53 מיליון דולר והוא אחד מ-13 שחקני כדורסל ברשימת ה-100 של המגזין. רווחים של 52.7 מיליון דולר מציבים את רוג'ר פדרר במקום החמישי - כבר לא ראשון בדירוג ה-ATP, אבל כן בין המרוויחים בעולם הטניס. אחריהם נמצאים קובי בריאנט (52.3 מיליון) , שחקן הגולף פיל מיקלסון (47.8 מיליון) ודייויד בקהאם (46 מיליון).

כריסטיאנו רונאלדו, שנמצא במקום התשיעי בטבלת המרוויחים עם 42.5 מיליון דולר בשנה האחרונה, הוא הספורטאי שהרוויח הכי הרבה רק ממשכורת ובונוסים בענף שמתקיים בשיטת ליגה - כ-20.5 מיליון דולר. ליאונל מסי מדורג 11, עם רווח של 39 מיליון דולר, מהם 20 מיליון משכורות ובונוסים.

אגב, ברשימת המאה נמצאות שתי נשים בלבד: הטניסאיות מריה שראפובה (מקום 26 עם רווחים של 27.9 מיליון דולר) ולי נה (מקום 81 עם רווחים של 18.25 מיליון דולר). שיאן העולם בריצות ל-100 ול-200 מטר, יוסאין בולט, מדורג במקום ה-63 עם רווחים של 20.3 מיליון דולר.

לברון ג'יימס, מיאמי היט, מול קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
לברון רביעי, קובי שישי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully