וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "מסי? הוא הודח ברבע גמר קופה אמריקה"

אוהדי דנמרק הקניטו את כוכב פורטוגל, רונאלדו ענה: "יותר גרוע להפסיד כשאתה מארח את הקופה". פפה: "רונאלדו עוד יכבוש"

איזו דרמה בלבוב. אחרי ששבעה לא מעט בחודשים האחרונים, נבחרת פורטוגל גברה הערב (רביעי) על דנמרק 2:3 בזכות שער ניצחון של סילבסטרה וארלה בדקה ה-87 וצברה שלוש נקודות ראשונות בבית ב'. הפורטוגלים איבדו יתרון 0:2, כריסטיאנו רונאלדו החמיץ פעמיים ממצבים מצוינים, אבל לבסוף פאולו בנטו יכול היה לחייך.

"התוצאה הזו מוצדקת", סיכם בנטו את המשחק, "שלטנו לאורך רוב המשחק והם כבשו משני המצבים היחידים אליהם הם הגיעו. במחצית השנייה היו לנו הרבה הזדמנויות והיינו צריכים לעלות ל-1:3 ולגמור את המשחק".

המאמן התייחס גם לכריסטיאנו רונאלדו, שהחמיץ שתי הזדמנויות מצוינות לגמור את המשחק במצב של 1:2: "הוא שחקן עם יכולת אדירה, שלא הצליח לכבוש במצבים אליהם הוא הגיע. היו לו שני משחקים טובים ואני לא חושב שהוא מרגיש שיש עליו לחץ".

פפה, שכבש את השער הראשון במשחק, התייחס למשחק וגם 1:2, אמר על חברו לריאל מדריד: "רונאלדו הוא אחד מהשחקנים הטובים בעולם, אבל גם הטובים ביותר טועים לפעמים ואנחנו כאן כדי לתמוך בו. הוא קפטן טוב ומנהיג טוב. אני משוכנע שהוא יכבוש בקרוב".

בינתיים מתברר שהקרב של רונאלדו מול ליאונל מסי ממשיך לרדוף אחריו, גם כשהארגנטינאי לא משחק מולו ונמצא הרחק מעבר לים. לפני מספר ימים אוהדים גרמנים קראו לעבר רונאלדו "מסי, מסי" כדי להקניט אותו, ואחרי המשחק מול דנמרק היו אלה אוהדי נבחרת דנמרק שקראו בקול את שמו של כוכב ברצלונה כדי לנסות להרגיז את הפורטוגלי. כשנשאל על התחושה שלו לאור הקריאות הללו, ענה רונאלדו לעיתונאים הדנים: "אתם יודעים איפה מסי היה בשלב הזה בשנה שעברה? הוא הודח מהקופה אמריקה, כשהמדינה שלו אירחה את הטורניר", אמר רונאלדו, "אני חושב שזה יותר גרוע, לא?".

גיבור היום, סילבסטרה וארלה, אמר בסיום: "זה ניצחון ששייך לכל הקבוצה. נלחמנו ביחד. זה היום של כולנו, היום של פורטוגל, אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. נשחק נגד הולנד בשביל לנצח".

המאמן המפסיד, מורטן אולסן, סיכם: "זו הרגשה נוראית להפסיד כל כך קרוב לשריקת הסיום. אני גאה בצורה בה שיחקנו ובצורה בה חזרנו מפיגור. יכול להיות שהם החיו קצת יותר טובים, היו להם מקבצים של דקות טובות. לפעמים יש לך מזל ואני חושב שהערב אנחנו היינו חסרי מזל".

שחקני נבחרת פורטוגל, סילבסטרה וארלה, ז'ואאו מוטיניו. רויטרס
"יום גדול לפורטוגל". וארלה מתרגש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully