וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני אנגליה: מהללים את וולקוט, מבקרים את הודג'סון

בסאן כועסים על המאמן שמתכנן להחזיר את ווין רוני נגד אוקראינה, בטלגרף התלהבו מאיך שוולבק וקארול גברו על זלאטן

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

אחרי שניצלה בשן ועין מהדחה מפתיעה, נבחרת אנגליה חגגה את הניצחון והמהפך האדיר מול שבדיה (2:3), וגם עיתוני אנגליה התייצבו לצד הנבחרת, שעשתה צעד משמעותי לעבר העפלה לרבע הגמר. מרבית התשבוחות הלכו, איך לא, לתיאו וולקוט, שנכנס כמחליף ושינה את המומנטום של המשחק עם שער ובישול.

ב'טלגרף' הבליטו את העובדה שאנדי קארול ודני וולבק, חסרי הניסיון בזירה הבינלאומית, הצליחו לגבור על זלאטן איברהימוביץ', עטור הניסיון, שהגיע למשחק עם 78 הופעות ו-32 שערים עבור שבדיה. "על הנייר, חלוץ שבדי אחד היה שווה יותר משני האנגלים, עד שקארול ו-וולבק הבקיעו עם הראש ובעקב, וסייעו לנבחרת של רוי הודג'סון להשיג ניצחון ראשון נגד היריבה הסקנדינבית".

הכותרת ב'סאן' (Beck heel) הופנתה לדני וולבק, שצפוי לרדת לספסל למרות השער המצוין בעקב ורמזה על החזרה מהיגהנום של האנגלים באמצעות החלוץ. "רוני פספס את שני המשחקים כתוצאה מהרחקה, אבל הודג'סון מוכן לזרוק אותו פנימה, למרות שהוא היה מרוצה מהמאמצים של הנבחרת שלו", נכתב. כוכב העבר של ארסנל יאן רייט ניתח את תמונת הסיכויים של האנגלים וטען שוולקוט אמור לפתוח מול אוקראינה בהרכב על חשבון ג'יימס מילנר.

ב'גארדיאן' סיכמו את המשחק עם חמש נקודות על הנבחרת, וציינו בין השאר כי הניצחון הוכיח שאנגליה יכולה להיות הרפתקנית, אבל גם ביקרו את היכולת של ג'ון טרי, ש"הובך באיטיותו". בנוסף, ציינו לחיוב את העובדה שאנגליה נהנתה מכישרון רב בחוד של החלוצים וולבק וקארול.

גם ב'מירור' מבקרים את הדברים של הודג'סון לקראת המשחק מול אוקראינה: "מריח כמו התלהבות קבוצתית: וולבק הכוכב משבח את תחושת הביחד בעוד רוי כבר מוכן לקבל בחזרה את ווין". ב'דיילי מייל' שיבחו את וולקוט: "תיאו וולקוט השתמש בניסיון שלו כמחליף והפך לקלף מנצח בקייב. הקשר של ארסנל סיפר לאחר מכן שהוא היה מוכן והמתין להשתמש בנשק שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully