וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2012: אנגליה ניצחה את שבדיה 2:3

משחק נהדר בקייב הניב דרמה גדולה. האנגלים עם ניצחון ראשון בטורניר אחרי איבוד יתרון וחזרה מפיגור. קארול, וולקוט ו-וולבק כבשו

שחקן נבחרת אנגליה דני וולבק חוגג שער נפלא מול נבחרת שבדיה. רויטרס
איזו דרמה נפלאה. וולבק חוגג/רויטרס

איזה משחק היה לנו הערב (שישי) בקייב. אנגליה גברה על שבדיה 2:3 בתום 90 דקות פלוס תוספת זמן מלאות בארועים, דרמות ומהפכים, ועלתה למקום השני בבית ד' המצוין של אליפות אירופה 2012. אנדי קארול (23), תיאו וולקוט (64) ודני וולבק (78) כבשו לזכותה של אנגליה, גלן ג'ונסון (49, עצמי) ואולוף מלברג (58) הבקיעו את השערים של שבדיה והעניקו לה יתרון זמני שלא הספיק.

אנגליה אמנם לא הבריקה, אבל הייתה טובה יותר במחצית הראשונה שהסתיימה ב-0:1 וזה מה שעשה את ההבדל. ניצחון ראשון אי פעם של אנגליה על שבדיה במשחק רשמי. עכשיו היא במקום השני בבית, כשההעפלה לרבע הגמר תלויה בה. כשלוקחים בחשבון שלקראת הטורניר הנוכחי אפילו האוהדים שלה לא חשבו שזה עניין של מה בכך, מבינים שארבע הנקודות שהיא השיגה בשני המשחקים הראשונים הן הישג בכלל לא רע עבור הנבחרת של רוי הודג'סון. שבדיה מנגד, איבדה כל סיכוי לעלות שלב.

בצד השני זלאטן איברהימוביץ', אחד מהשחקנים הטובים בעולם בשנים האחרונות וקבלן אליפויות שזכה בתארים בהולנד, ספרד ואיטליה. יש שיטענו ששחקן גדול נמדד גם על פי הדברים שהוא עושה בנבחרת, היכולת שלו לקחת נבחרת בינונית ולסחוף אותה להצלחות. 11 וחצי שנים ו-78 הופעות אחרי הבכורה שלו במדים הצהובים-כחולים זלאטן עדיין לא עשה את זה. גם לא הפעם.

שחקן נבחרת שבדיה, זלאטן איברהימוביץ', מול שחקן נבחרת אנגליה, סקוט פארקר. רויטרס
שוב חוזר הביתה מוקדם עם הנבחרת. זלאטן/רויטרס

מחצית 1

דקה 1: המשחק בקייב יצא לדרך. נקווה שסופת הברקים מדונייצק לא תגיע לכאן ושנסתפק בסופת כדורגל.

*** מדהים, אבל אנגליה מעולם לא ניצחה את שבדיה במשחק רשמי. האוהדים שלה בוודאי משוכנעים שאחרי עשרות שנים, הגיע הזמן.

דקה 8: פארקר קיבל מוולבק והפתיע עם בעיטה חזקה מכ-25 מטר, איזקסון היה מספיק עירני בשביל להדוף את הכדור המסוכן.

דקה 12: סבסטיאן לארסון ניסה את כוחו בבעיטה ממרחק, הארט אסף בלי בעיה. ניסיון ראשון של שבדיה, שעד עכשיו בעיקר מתגוננת.

*** בהרכב של שבדיה שלושה שחקנים שמשחקים באנגליה: יונאס אולסון (ווסט ברומיץ'), מרטין אולסון (בלקבורן) וסבסטיאן לארסון (סנדרלנד).

דקה 15: מילנר העלה כדור טוב מהאגף הימני, וולבק עלה היטב ונגח משישה מטרים החוצה. אנגליה מתקרבת?

דקה 20: ניסיון ראשון של זלאטן: החלוץ התמיר בעט חזק ושטוח מכ-23 מטרים, אבל הארט קלט בקלות.

דקה 23: גול! ג'רארד הגביה כדור ארוך כ-40 מטר מהשער לתוך הרחבה, אנדי קארול הקדים את כל שחקני ההגנה של שבדיה, עלה היטב ונגח מצוין לפינה של איזקסון. 0:1 לאנגליה.

*** שער ראשון של קארול במשחק רשמי במדי נבחרת שלושת האריות. לפני כן הוא הספיק לכבוש שער במשחק ידידות נגד גאנה.

*** שימו לב לנתון הבא: 7 מ-8 השערים האחרונים ששבדיה ספגה היו בנגיחות. מישהו אמר משהו על הבלמים הגבוהים והחסונים בצהוב-כחול?

דקה 36: אשלי קול שלח את יאנג לעומק, הקשר הזריז נכנס לרחבה, אבל בעט ממצב נוח שטוח והחוצה.

דקה 38: קים קלסטרום שלח פצצה מ-18 מטרים, הכדור טס חצי מטר מעל המשקוף של הארט. בעיטה מסוכנת מאוד של קשר ליון.

דקה 45: מחצית ראשונה בשליטה אנגלית הסתיימה. אם שבדיה לא תחזור במחצית השנייה, היא תסיים את דרכה בטורניר כבר אחרי שני משחקים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן נבחרת אנגליה אנדי קארול נוגח מול נבחרת שבדיה. רויטרס
איזו עליה, איזו נגיחה. קארול, פנימה/רויטרס

מחצית 2

דקה 49: גול! קארול הכשיל את קלסטרום כ-27 מטרים מהשער, זלאטן בעט, הכדור פגע בחומה, זלאטן בעט שוב לא טוב, הכדור הגיע למלברג, הבלם הוותיק בעט ברגל שמאל וגלן ג'ונסון שניסה לעצור, דחק מהקו לשערו הוא. 1:1.

דקה 56: קלסטרום שלח כדור עומק מצוין לרסמוס אלם, אבל גלן ג'ונסון גלש וברגע האחרון מנע מהשבדי מצב של אחד על אחד עם הארט. שבדיה יותר דומיננטית מאז פיתחת המחצית השנייה.

דקה 58: גול! סבסטיאן לארסון העלה כדור חופשי ארוך ואולוף מלברג הבלתי מכוסה כבש חזק לפינה של הארט. איזה מהפך ו-1:2 לשבדיה.

*** הפעם היחידה בה שבדיה חזרה מפיגור ועלתה ליתרון בטורנירי יורו הייתה ב-1992. היריבה: אנגליה כמובן. אז זה נגמר ב-1:2 לסקנדינבים.

דקה 64: גול! קרן אנגלית נבלמה על ידי ההגנה השבדית, הריקושט הגיע לתיאו וולקוט שנכנס כמחליף ארבע דקות לפני כן, וקשר ארסנל בעט מ-22 מטר פנימה. איזקסון לא ראה את הכדור וספג. 2:2.

דקה 75: מרטין אולסון סיחרר את ההגנה האנגלית באגף השמאלי והוציא כדור שטוח לקים קלסטרום, אבל הקשר בעט החוצה ממצב נוח.

דקה 76: זלאטן הימר על בעיטה אלכסונית מ-20 מטרים, הארט התעופף והדף לקרן. איזה קצב מסחרר בקייב.

דקה 78: גול! וולקוט פרץ באגף הימני, העביר כדור רוחב ודני וולבק כבש עם העקב תוך כדי סיבוב. שער ענק ו-2:3 לאנגליה. וואו!

דקה 90+2: מתפרצת גדולה של האנגלים הסתיימה בכדור רוחב מבריק של וולקוט לג'רארד, אך הבעיטה החזקה של קפטן ליברפול מהאוויר נהדפה על ידי איזקסון.

שחקן נבחרת אנגליה תיאו וולקוט מבקיע מול שבדיה. רויטרס
כבש, בישל, יצר. וולקוט/רויטרס

השחקן המצטיין

תיאו וולקוט (אנגליה)

סקוט פארקר היה אמנם האיש הבולט של אנגליה, המנוע שעבד ללא הפסקה גם בניהול המשחק וגם בחלק ההגנתי, אבל אי אפשר להתעלם מהשינוי האדיר במשחק של אנגליה אחרי הכניסה של וולקוט לכר הדשא. הוא כבש, הוא בישל, הוא יצר, הוא אימלל את ההגנה השבדית והוא מועמד ראוי להרכב למשחק הבא.

הרכבים

אנגליה: ג'ו הארט, אשלי קול, ג'וליאן לסקוט, ג'ון טרי, גלן ג'ונסון, סקוט פארקר, סטיבן ג'רארד, אשלי יאנג, ג'יימס מילנר (תיאו וולקוט, 61), אנדי קארול, דני וולבק (אלכס אוקסלייד צ'מברליין, 90).

שבדיה: אנדראס איזקסון, אנדראס גרנקוויסט (מיקאל לוסטיג, 66), אולוף מלברג, יונאס אולסון, מרטין אולסון, אנדרס סוונסון, קים קלסטרום, סבסטיאן לארסון, רסמוס אלם (כריסטיאן וילהלמסון, 81), זלאטן איברהימוביץ', יוהאן אלמנדר (מרקוס רוזנברג, 79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully