וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "אם יצחקי שוחרר, אף אחד לא חסין"

15.6.2012 / 16:34

השחקנים בצהוב קיבלו בתדהמה את שחרורו על הקפטן: "מי יודע אילו עוד הפתעות מצפות לנו? השקט שהיה כאן כנראה הטעה"

שחקני מכבי תל אביב קיבלו הבוקר (שישי) בתדהמה את ההודעה על שחרורו של הקפטן, ברק יצחקי, מהקבוצה. שלא לציטוט אמרו מספר שחקנים כי הם מופתעים מאוד מהצעד בו נקט המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף שהודיע לסוכנו של יצחקי, כי החלוץ לא נמצא בתוכניות המקצועיות וכי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה.

יצחקי עצמו לא הגיב, אך בסביבתו אמרו כי הוא הופתע שקרויף העדיף להעביר את המסר דווקא לסוכנו במקום לדבר עמו באופן ישיר. על פי המסר שהועבר לרונן קצב, סוכנו של החלוץ, תעמוד מכבי בכל ההתחייבויות הכספיות והובטח ליצחקי שהוא לא יפגע כלכלית ויקבל את הכספים שמגיעים לו. עדין לא ברור מה הכיוון החדש אליו יפנה יצחקי, שנמצא כעת בעיצומו של הליך שיקום מהניתוח שעבר בברכו לפני כחודש.

יצחקי כמעט לא נח מאז שהסתיימה העונה והעביר את הפגרה בשיקום ועבודה בחדר כושר, כדי להגיע מוכן לאימוני פתיחת העונה של הצהובים, אולם כעת כאמור יצטרך למצוא לעצמו בית חדש.

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
הופתע שקרויף לא דיבר ישירות איתו. יצחקי/מגד גוזני

"אף אחד במועדון לא עדכן אותנו, קראנו על זה בתקשורת", אמר משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט, "זה בהחלט מהלך מפתיע שאף אחד לא צפה, בטח לא בשלב כל כך מוקדם. הדבר החיובי היחיד שיש כאן זו לפחות הדרך המכובדת שבה הדברים נעשו. עדיף לעשות את זה בדרך כזו ולא לייבש אותו על הספסל או לשלוח אותו ליציע במהלך העונה".

שחקן נוסף אמר: "אני בהלם, אם ברק שוחרר זה אומר שאף אחד לא חסין אצל ג'ורדי. השקט שהיה כאן בשבועות האחרונים כנראה היה מטעה מאוד כי ראינו שהיו כבר שתי החתמות במהלך השבוע האחרון (הקשר גונסאלו גרסיה והבלם קרלוס גרסיה, ר"ב) ועכשיו השחרור של יצחקי מהקבוצה. מי יודע איזה עוד הפתעות צפויות לנו בקרוב?".

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים, במרכז גל אלברמן. אדריאן הרבשטיין
השחקנים נותרו בהלם/אדריאן הרבשטיין

מה שניתן ללמוד מהמהלכים האחרונים, בהם השחרור של יצחקי, הוא שג'ורדי קרויף הופך לאדם החזק ביותר במועדון והוא מקבל גיבוי מלא מהבעלים מיטש גולדהאר שמאפשר למנהל הספורטיבי שלו לעשות את כל הצעדים המקצועיים בהם הוא מאמין. השחרור של יצחקי, ששימש כקפטן והיה בין המשתכרים הבכירים בסגל, הוא סוג של מסר חד משמעי מצידו של המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף כלפי השחקנים, שמעתה אין חסינות לאף אחד ולא משנה מה מעמדו ומה גובה שכרו בקבוצה.

עד כה לא התקבלה תגובה רשמית מהמועדון בנוגע לשחרורו של יצחקי, כאשר בשלב זה אנשי הקבוצה נמנעים מלהתבטא בנושא. ההערכות הן כי זו לא המילה האחרונה של הצוות המקצועי וייתכן שבקרוב תהיינה הודעות נוספות. גם רוברטו קולאוטי נמצא ככל הנראה בדרכו החוצה וכפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, כבר הוצע לו פיצוי כספי בתמורה להתרת חוזהו באופן מיידי.

ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הופך לאיש החזק במועדון. קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully