וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קרלוס גרסיה סיכם לשלוש שנים

12.6.2012 / 21:37

הבלם הספרדי בן ה-28, ששיחק באלמריה, יהפוך לרכש השני של אוסקר גרסיה. הצהובים הציעו לקולאוטי פיצוי תמורת שחרור

יממה לאחר החתמת שחקן הרכש הראשון, הקשר הספרדי גונסאלו גרסיה, ממשיכים ראשי מכבי תל אביב לעסוק במלאכת פירוק הסגל הנוכחי ובנייתו מחדש. הערב (שלישי) הודיעה הקבוצה על צירופו של שחקן נוסף. הבלם הספרדי בן ה-28 קרלוס גרסיה סיכם לשלוש שנים במועדון. גרסיה כבר עבר בדיקות רפואיות במועדון וצפוי לחתום לשלוש שנים בקרוב.

הבלם שיחק בכל אחד מ-37 משחקי הליגה של אלמרייה בעונה שעברה, ולא החמיץ אפילו דקה אחת. גארסיה הוא יליד ברצלונה, וגדל במחלקת הנוער של אספניול, הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים באוקטובר 2003 נגד ריאל מדריד.

בקיץ 2005 עבר לאלמרייה, ששיחקה אז בליגה השנייה. בעונת 2007/08 העפילה הקבוצה לליגה הבכירה ושיחקה בה ארבע עונות עד שירדה לליגה השנייה. גארסיה ייצג את ספרד בכל הנבחרות הצעירות ואף העפיל בשנת 2003 לגמר גביע העולם לנבחרות עד גיל 20 שנערך באיחוד האמירויות.

רוצים את קולאוטי, לא בכל כך הרבה כסף

לוואלה! ספורט נודע הערב כי החלוץ רוברטו קולאוטי, שמחזיק בחוזה לעונה הנוכחית, בשכר של כ-600 אלף יורו, קיבל מהקבוצה הצעה לפיצוי כספי שנאמד בכ-250 אלף יורו בתמורה להתרת חוזהו באופן מיידי. קולאוטי מחזיק בשכר הגבוה ביותר מבין כל שחקני הקבוצה ובסביבת הבעלים, מיטש גולדהאר, מנסים לאחרונה לקצץ בסכומי העתק המשולמים לשחקנים המחזיקים בחוזים שמנים לעונות הקרובות.

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, מעוניין להשאיר את קולאוטי בסגל אך לא בסכומים אותם הוא מרוויח כעת. לאחרונה הוצע לחלוץ להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות אולם השחקן סרב, וזאת בשל העובדה שבסיום העונה הקרובה, הוא יהיה שחקן חופשי. כעת כאמור הציעו ראשי המועדון לקולאוטי הצעה לקבל פיצוי כספי בתמורה לעזיבה מיידית. בשלב זה דחה השחקן את הצעת המועדון, אולם גורמים המעורבים בעניין מאמינים כי בסופו של דבר, יגיעו הצדדים לכדי פתרון שיביא בסופו של דבר לעזיבתו של החלוץ הארגנטינאי.

מי שצפוי לסגור בקרוב על חוזה חדש במועדון,הוא הקשר גל אלברמן שמבוקש מאוד על ידי הצוות המקצועי. בשבועות האחרונים מתנהלים מגעים בין אבי נמני, נציגו של השחקן לבין ראשי המועדון ולאחרונה חלה התקדמות משמעותית בין הצדדים שקרובים מאוד לסיכום על חוזה חדש.

האם גונסאלו גרסיה הוא הגירסה החדשה של מדוניאנין?

מכבי תל אביב בווואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully