וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ג'ורדי קרויף הודיע לברק יצחקי שהוא משוחרר

המנהל הספורטיבי של הצהובים הפתיע את הקפטן, לו חוזה לעוד 3 שנים, כשבישר לו שהוא לא נמצא בתכניות לעונה הבאה

ג'ורדי קרויף הודיע אתמול (חמישי) לברק יצחקי שהוא לא נמצא בתכניות של המאמן אוסקר גרסיה לעונה הבאה. המנהל הספורטיבי של הצהובים בישר לחלוץ שמתאושש מפציעה שהוא משוחרר למרות שלפני שנתיים הוא חתם על חוזה לחמש שנים בקבוצה.

סוכנו של יצחקי, רונן קצב, מסר בתגובה: "ההודעה נפלה על ברק בהפתעה גמורה, אך אין ביכולתו לשנות אותה. ברק יעזוב את המועדון. מכבי תל אביב הודיעה שתתמוך בשחקן בכל החלטה בבחירת הקבוצה הבאה ולמרות הכאב הרב שחש ברק, אין לו דבר נגד איש במועדון שבו הוא שימש כקפטן. העזיבה תתנהל ברוח טובה וחברית".

בסביבתו של יצחקי לא מתכוונים להתעסק על תחילת השבוע במשאים ומתנים עם קבוצות אחרות, אבל מעריכים שמכבי תל אביב תצטרך להשתתף בחלק מעלויות השכר שלו, זאת משום שיהיה קשה למצוא קבוצה שתשלם את שכרו הכבד. יחד עם זאת, הם העריכו כי בפניו עומדות שלוש אופציות: "הראשונה היא מעבר למכבי חיפה, שהיא הקבוצה היחידה שתוכל לשלם נתח רחב משכרו, השניה היא לחזור לבית"ר ירושלים ולשחק בעלות סמלית כשמכבי תשלים את שכרו, והשלישית היא למצוא קבוצה בחו"ל".

יצחקי (27) גדל במחלקת הנוער של הפועל אשקלון, ועבר בעונת 2003/04 לבית"ר ירושלים. הוא שיחק שם עד תחילת 2008, אז עבר לנסות את מזלו באירופה וחתם בגנק. הרומן שלו עם הקבוצה הבלגית הסתיים כעבור חצי שנה, שלאחריה הוא חזר לבית"ר ירושלים. בעונת 2008/09 הוא זכה עם בית"ר בגביע המדינה וסיים בצמרת טבלת מלך השערים של הליגה עם 14 כיבושים. בעונת 2009/10 יצחקי הבקיע 15 שערי ליגה במדי בית"ר.

יצחקי עזב את בית"ר ירושלים בקיץ 2010 והצטרף למכבי תל אביב, ששילמה על כרטיסו כשני מיליון דולר. מספר שבועות לאחר צירופו הוא קרע רצועה והושבת במשך כמעט כל עונת הבכורה שלו בליגת העל. בעונה שעברה הוא כבר מונה לקפטן הקבוצה, וסיים את העונה עם 9 שערי ליגה.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully