וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס: דימיטריס איטודיס יעזוב עם אוברדוביץ'?

עוזרו של הסרבי מועמד להחליפו, אך ייתכן וימשיך איתו. אוברדוביץ', שעשוי לנחות באיסטנבול, מכחיש שעזב בגלל כסף

באתונה עדיין מנסים לעכל את החדשות על עזיבתו של ז'ליקו אוברדוביץ', ואחרי 13 שנים בפנאתינייקוס צריכים לפתע לחפש מאמן חדש. הפרידה מהשועל הסרבי הייתה קשה במיוחד לאוהדים הירוקים, שהתחננו בפניו שיישאר במועדון למרות הצרות הכלכליות, והוא בתגובה הכחיש שהחלטתו קשורה לפן הכספי.

"מה שקורה במשפחה צריך להישאר בה", אמר אוברדוביץ' בהודעה על עזיבתו. "אני מרגיש שההחלטה שלי לעזוב היא הטובה ביותר עבור כולם. פנאתינייקוס תישאר הקבוצה והבית שלי לכל החיים. אני פנאתינייקוס. זו החלטה קשה מאוד עבורי לעזוב, השנים הללו היו מלאות ברגעים נהדרים, הרבה חגיגות והרבה קשיים. אבל עברנו הכל כמשפחה גדולה".

ביוון כבר השוו את הצהרתו של אוברדוביץ' אתמול ל-'החלטה' המפורסמת של לברון ג'יימס כקו שבר היסטורי בתולדות הכדורסל האירופי, אך בניגוד לקינג ג'יימס עזיבתו של אוברדוביץ' הייתה ברוח טובה, ובפאו כבר הודיעו שיערכו עמו ארוחת פרידה חגיגית בימים הקרובים, ויארגנו משחק ידידות לכבודו במהלך הקיץ.

בינתיים כבר החל הדיון בשאלת מחליפו, כשהמועמד הטבעי לתפקיד הוא דימיטריס איטודיס, עוזרו של אוברדוביץ' ב-13 השנים האחרונות, אך ההערכות הן שבמידה ואוברדוביץ' ינחת הקיץ בקבוצה חדשה איטודיס יעדיף להמשיך לצידו. עם זאת, היעד שסומן כמועדף על המאמן, צסק"א מוסקבה, נסגר ככל הנראה עם החדשות על שובו הצפוי של אטורה מסינה לתפקיד, כשכרגע נראה שהאפשרות הריאלית ביותר עבור המאמן המעוטר היא אפס איסטנבול.

סוף עידן: אוברדוביץ' עזב את פאו אחרי 13 שנה

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully