וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטורה מסינה צפוי לחזור לצסק"א מוסקבה

שלוש שנים אחרי שעזב, המאמן המעוטר שזכה בשני תארי יורוליג ברוסיה אמור לחתום על חוזה לשלוש שנים ולשוב ליורוליג

אם לא יהיו הפתעות מרחיקות לכת, אחד המאמנים המעוטרים ביותר בכדורסל האירופי חוזר לזירה המרכזית: אטורה מסינה אמור לחתום על חוזה לשלוש שנים בצסק"א מוסקבה, ולשוב אל הקבוצה שאיתה זכה בשני תארי יורוליג.

מסינה יעזוב את תפקידו הנוכחי בלייקרס, שם הוא שימש בעונה החולפת כיועץ למייק בראון וביום שני האחרון הוא נפגש עם הג'נרל מנג'ר של המועדון מיטש קופצ'אק והודיע לו על החלטתו לעזוב.

כזכור, לפני שלוש שנים עזב מסינה את צסק"א, וכעת הוא חוזר להדריך אותו. את הקריירה המקצוענית שלו החל האיטלקי ב-1989 כשהדריך את וירטוס בולוניה, ועשה זאת בשתי קדנציות, כשבשנייה הוא הוביל את הקבוצה לזכייה בשני תארי יורוליג. לאחר מכן, עבר מסינה להדריך את בנטון טרוויזו.

לצסק"א הצטרף מסינה ב-2005 וזכה עימה כבר בשנה הראשונה ביורוליג ושלוש שנים לאחר מכן הוא השלים זכייה שנייה ברוסיה בתואר האירופי. כמו כן, זכה מסינה בארבע אליפויות בארבע עונות. במהלך 2009 עזב האיטלקי את המועדון ועבר להדריך את ריאל מדריד העשירה בעונה שלאחר מכן, אך לא הצליח להנחיל הצלחות במועדון ועזב במרץ 2011. בעונה האחרונה עבר מסינה ל-NBA אבל הוא עוזב לאחר עונה אחת.

המאמן בן ה-52 החזיק בהצעות משתי קבוצות בטורקיה, אבל בסופו של דבר החליט לחזור לצסק"א. החוזה ברוסיה טרם נחתם, אבל מסינה יכניס סעיף יציאה ל-NBA.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully