וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי הודג'סון: "אני גאה בשחקנים שלי, הם עשו את המיטב"

מנג'ר אנגליה מסופק אחרי ה-1:1 מול צרפת. ג'רארד: "מרוצים מהנקודה". בלאן: "התחלנו לשחק רק אחרי שספגנו"

אנגליה וצרפת פתחו הערב (שני) את בית ד' ביורו 2012 עם 1:1 במשחק מעניין מאוד. ג'וליאן לסקוט העלה את האנגלים ליתרון די מפתיע בדקה ה-30, סמיר נאסרי איזן כעבור תשע דקות עם שער נהדר ושתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות. הנבחרת של לורן בלאן הייתה מעט עדיפה, אך רוי הודג'סון (עדיין ללא ווין רוני המושעה, שישב ביציע) יכול לצאת מחוייך עם תוצאה טובה.

לורן בלאן מאמן נבחרת צרפת. רויטרס
מרוצה מהנקודה. בלאן/רויטרס

מנג'ר אנגליה רוי הודג'סון אמר לאחר המשחק: "כמובן שצרפת היא אחת הפייבוריטיות בבית, ולא נכחיש שהמשחק נגדה היה אמור להיות אחד הקשים ביותר בבית. אני לא חושב שמישהו אכזב אותי, אבל המסירה האחרונה שלנו וקבלת ההחלטות בשליש האחרון יכולים להשתפר". הודג'סון התייחס להופעה של אלכס אוקסלייד צ'מברליין הצעיר, שפתח בהרכב: "הוא צריך להיות מרוצה מההופעה שלו, אבל אני חושב שכל הקבוצה שיחקה טוב. אני גאה בשחקנים ובהופעה שלהם. כולם עשו את המיטב כדי לשמור אותנו במשחק".

קפטן אנגליה סטיבן ג'רארד הוסיף: "נסתכל על ההופעה שלנו וננתח את מה שעשינו טוב ומה עשינו לא טוב. אנחנו מרוצים עם הנקודה. השחקנים הצעירים הם שחקנים מצוינים. אוקסלייד צ'מברליין הראה הערב שהוא מספיק טוב בשביל הרמה הזו. הוא ימשיך לשחק ברמות האלה וגם יצבור ניסיון שיהיה חשוב מבחינתו".

מאמן צרפת לורן בלאן אמר: "באופן פראדוקסלי, התחלנו לשחק רק לאחר שספגנו את השער. אנגליה סיבכה אותנו, אבל הצלחנו להשוות וזה בסדר גמור. במחצית השנייה היינו צריכים לכבוש את השער השני, על אף שלא הגענו למספיק מצבים. בסך הכל, אני חושב שתיקו היא תוצאה שמשקפת".

קשר צרפת אלו דיארה אמר: "בהתחשב באחוזי החזקה בכדור שהיו לנו, יש לנו חרטות על התוצאה. יש אצלנו אכזבה מסוימת, אני חייב להודות. זה חבל מאוד כי היינו יכולים וצריכים לנצח הערב".

אנגליה וצרפת נפרדו ב-1:1

קללת הפציעות הגיעה אפילו עד למאמן השוערים של אנגליה

נבחרת אנגליה בוואלה! ספורט

נבחרת צרפת בוואלה! ספורט

רוי הודג'סון מאמן נבחרת אנגליה. Ian Walton, GettyImages
"מרוצה מהנקודה". הודג'סון/GettyImages, Ian Walton

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully