וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האופציה האחרונה – שחן עזרא יישאר עד תום העונה"

10.6.2012 / 10:25

מתחזקת ההערכה שהקשר יעבור לחיפה, כששהתברר כי נתניה לא תקבל גם דמי השבחה. בונצואלה מאשרים: גונזאלס מועמד

"בימים הקרובים נדע האם חן עזרא יעבור למכבי חיפה או לא. בינתיים, הוא קיבל מאיתנו הצעה מפתה ונראה כי האופציה האחרונה היא שהוא יישאר עד תום העונה. אנחנו מעדיפים שיחתום על חוזה לשלוש שנים או יימכר". כך אומרים גורמים במכבי נתניה בשיחות לא רשמיות, בנוגע לעתידו של קשר הקבוצה. כזכור, כבר בסוף השבוע פורסם כי בחיפה לא מתרגשים מדבריו של חן עזרא (על מעברו הצפוי פורסם בחודש פברואר בוואלה! ספורט) שטוען כי החליט להישאר במכבי נתניה. על פי ההערכות, מכבי נתניה לא תסכים שעזרא יישאר לעונה אחת ותעדיף למכור אותו כדי לקבל נתח ממכירתו לפני שיהפוך לשחקן חופשי. "אם עזרא לא יחתום שם לשלוש שנים, נתניה תשחרר אותו", העריכו בחיפה כבר בסוף השבוע, אז גם נודע כי הירוקים יגדילו הצעתם ויהיו מוכנים לשלם כארבעה מיליון שקל עבור הקשר.

בנתניה מעריכים כי עזרא יעבור לחיפה או יחתום על חוזה לשלוש שנים. לדברי מקורביו של השחקן, אגב, הוא שוקל הצעה מפולין, כנראה מפולוניה ורשה. סיבות נוספות להערכה שנתניה לא תשאירו עד תום העונה: הערכה של מקורביו שבחיפה הוא יוכל להתקדם יותר מבחינה מקצועית, לפי החוזה שהוצע לו (190 אלף דולר נטו, לא כולל מענקים) עלות העסקתו במכבי נתניה לעונה היא 1.7 מיליון שקל (בנתניה אומרים: "הצעה מפתה כזאת לא הוגשה לשחקן כבר שנים"), כחמישית מתקציב המועדון וסיבה שלישית ואחרונה – מפאת גילו של השחקן עולה כי נתניה לא תוכל לקבל על עזרא בעונה הבאה דמי השבחה, כמו שקיבלה עבור עסקת דלה ימפולסקי (350 אלף דולר).

במקביל, בחיפה לא ירדו מהאפשרות שאבירם ברוכיאן או קובי מויאל יגיעו. על פי דיווח בונצואלה, קשר הנבחרת ססאר גונזאלס מועמד למכבי חיפה. החלוץ הניגרי אובינה אוביפולה עשוי להגיע למבחנים בימים הקרובים. במקביל לניסיונות לצרף את ניקולס אולמדו מגודוי קרוס, מועמד נוסף לחיפה הוא הקשר הבוסני של ז'לייזניצ'ר, מועמר סבארקה.

ניר דוידוביץ' מוכן לקיצוץ של 15-20 אחוז

בינתיים, בחיפה ממתינים לניר דוידוביץ' שאמור לחזור לקראת סוף השבוע מחופשה פרטית באילת. כפי שפורסם בשבוע שעבר, בחיפה החליטו עוד לפני הפגישה עם השוער לקצץ בשכרו, ובסך הכל מוכנים להציע לא יותר מ-140 אלף דולר. כזכור, דוידוביץ' מוכן לקיצוץ של 20 אחוז לכל היותר (160 אלף דולר) בחוזה לשנתיים, מתוך הערכה שלא ישמש כמאמן שוערים לאחר הפרישה, בגלל מאמן השוערים החדש שהתמנה – אבי פרץ, שצפוי להישאר כל עוד עטר שחתום לשלוש שנים מאמן.

בגזרת סארי פלאח, שהודה בסוף השבוע בפני אנשי המועדון כי שהה בבלגיה וערך בדיקות רפואיות בגנט לפני שנסע לחופשה פרטית, מתברר כי הבלם עדיין מצפה לפגישה עם הנשיא יעקב שחר. כזכור, בסביבתו טענו כי הקנס שקיבל בעקבות אי העמדתו לועדת משמעת אינו חוקי ואם יישאר בחיפה יפסיד מאות שקלים מדי חודש בגלל שכרו הנמוך. יחד עם זאת, פלאח מצפה לשדרוג החוזה שלו.

המגן טאלב טואטחה יבקש לעזוב את הקבוצה אם תתקבל הצעה רשמית עבורו. סוכנו דדה חדד ממתין להצעות ואם תוגש הצעה כזו הדבר יעשה בשיתוף פעולה עם המועדון. האנובר כבר חיזרה אחר המגן. אם טואטחה לא יעבור, הוא יחתום על חוזה חדש לחמש שנים, עליו סיכם בתחילת העונה. הסיכום עשוי לכלול שינויים מינוריים, בעיקר לנוכח העובדה שהמגן השמאלי שמואל שיימן, שאמור להיות מחליפו, מרוויח שכר גבוה יותר.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully