וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה קיצוץ, פוצץ המו"מ עם ניר דוידוביץ'

4.6.2012 / 18:20

בתום פגישה עם עוזי מור ואור שחר, הודיע השוער כי לא יחתום בתנאים שהוצעו לו. הקבוצה גיששה אצל ברוכיאן, יחזור לארץ?

השוער ניר דוידוביץ' נפגש הערב (שני) עם ראשי מכבי חיפה, סגן הנשיא עוזי מור ובנו של הנשיא אור שחר, אך הצדדים לא הגיעו להבנות לגבי הארכת חוזהו במועדון. גורמים המקורבים לעסקה אמרו הערב כי המשא ומתן עלה על שרטון, לאחר שלדוידוביץ' הוצע חוזה לעונה אחת בלבד, עם שכר נמוך יותר בהשוואה לעונה שעברה. כזכור, עוד אתמול טענו גורמים במועדון כי יציעו לו תנאים אחרים בהשוואה לעונה שעברה. דוידוביץ' עזב את השיחה, לאחר שהבהיר כי הוא לא מוכן לחתום בתנאים הללו ופגישה נוספת בין הצדדים צפויה בקרוב. אם דוידוביץ' יסרב לחתום, בחיפה נערכים לאפשרות לקלוט את אריאל הרוש מבית"ר ירושלים. יחד עם זאת, במועדון העריכו הערב כי הצדדים יגיעו לעמק השווה.

אחרי שהודיעה אתמול על הסיכום הצפוי עם המגן שמואל שיימן, חיפה החתימה את השחקן על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות, זאת לאחר פגישה שהתקיימה בין השחקן וסוכנו שחר גרינברג לבין הנשיא יעקב שחר והיועץ המשפטי אודי שוכטוביץ.

כפי שפורסם הבוקר, לפני נסיעתו של ראובן עטר לארגנטינה, ביררה מכבי חיפה לגבי מעמדו של אבירם ברוכיאן, שחקנה של פולוניה ורשה. בחיפה בדקו האם השחקן מוכן להגיע לארץ, אך מאז נותק הקשר בין הצדדים ולא חודש. יחד עם זאת, בסביבתו של השחקן לא פוסלים אפשרות לחזור לארץ ואם יעשה צעד כזה, ייתכן שחיפה תחליט לפנות אליו.

הירוקים יפתחו מחר את האימונים הלא רשמיים לקראת פתיחת העונה. מדובר באימוני ריצה ובעבודה בחדר הכושר, כשלאימונים יוזמנו מספר מצומצם של שחקנים על פי השיקולים של המאמן ראובן עטר. בינתיים, שבוע לאחר שזכה בתואר מצטיין מחלקת הנוער קשר מכבי חיפה, ערן רוזנבאום, שוחרר היום מסגל הקבוצה הבוגרת לאחר שיחה שערך עם ההנהלה. רוזנבאום סיכם כי ייצא לשנת השאלה בקבוצה אחרת באחת משתי הליגות המקצועניות. בינתיים, הולך ומסתמן כי שוער קבוצת הנוער, רון שושן, יעלה לקבוצה הבוגרת והוא עשוי להחליף כשוער שלישי את אסף מנדס.

מתברר כי אתמול פנתה הקבוצה לפיני זהבי וביררה את העלויות הכרוכות בהחתמת קשר ארחנטינוס ג'וניור, חרמן בסואלדו, שמועמד יחד עם הקשר האחורי של גודוי קרוס, ניקולאס אולמדו. קשר ריבר פלייט ונבחרת ונצואלה ססאר גונסאלס וקשר אולימפו מרטין רולה מועמדים לחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully