וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל שיימן סגר במכבי חיפה

3.6.2012 / 13:00

המגן השמאלי של הנבחרת נחת בארץ, ישתכר כ-600 אלף ש"ח לעונה. גם מהראן ראדי ברשימה, שכרו של ניר דוידוביץ' יופחת?

שמואל שיימן סגר במכבי חיפה. המגן השמאלי של נבחרת ישראל, ששיחק בעונה שעברה באקסלסיור מהליגה ההולנדית, נחת היום (ראשון) בישראל וסיכם סופית את תנאיו עם הירוקים, בכפוף לבדיקות הרפואיות שיעבור. על פי הסיכום, שיימן יחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות. שכרו יעמוד על כ-600 אלף שקל לעונה.

שיימן צורף רק לאחרונה לסגל של אלי גוטמן בנבחרת ואף פתח בהרכב נגד צ'כיה, כשגם המאמן הקודם דרור קשטן עקב אחריו. שיימן, יליד עפולה, היגר להולנד עם הוריו בגיל 5. הוא שיחק בעבר גם בדן בוס, כמו גם במחלקת הנוער של פיינורד. בפברואר 2006 הגיע שיימן לארץ וביקש להיבחן במכבי תל אביב. הרושם החיובי שהותיר לא סייע לו למצוא קבוצה בארץ, לאחר שגם מכבי נתניה והכח עמידר רמת גן לא קלטו אותו לשורותיהן. עתה, אחרי הבחירה בו על ידי גוטמן, ולאור הבעיה של הירוקים בעמדת המגן השמאלי, שיימן מקבל את ההזדמנות שלו.

איזו הצעה יקבל ניר דוידוביץ'?

עוד במכבי חיפה: לאחר שנחת בסוף השבוע והמתין לפגישה עם הקבוצה, במועדון מתכוונים לזמן את השוער ניר דוידוביץ' לפגישה כבר ביממה הקרובה. דוידוביץ' אמור לדון עם ראשי הקבוצה על עתידו ורוצה להבטיח חוזה לתקופה ארוכה יותר מעונה אחת. הבוקר נודע כי לא כל אנשי המועדון מוכנים להציע לדוידוביץ' את החוזה שהרוויח עד כה, או שיפור כלשהו. חלקם דבקים בגישה שיש להציע לשוער חוזה לעונה, או אפילו לשתי עונות, עם הפחתה קלה בשכרו. כזכור, בחיפה מעוניינים גם בשוער אריאל הרוש ושיחות בעניין כבר נערכו עם איציק קורנפיין. אם דוידוביץ' לא יחתום בחיפה, הרוש הוא המועמד המוביל לחתום. אם הוא כן יחתום, חיפה תנסה לרכוש את השוער ולהשאילו לבית"ר.

בחיפה יגבירו את המאמצים להחתים את הקשר האחורי ניקולס אולמדו. גורם במועדון סיפר בסוף השבוע כי: "יש לו תכונות בחלק האחורי שמזכירות את קולמה, הוא אגרסיבי מאוד ובטוח יתרום לנו. מבחינה טכנית הוא אף עולה עליו". ממידע שהגיע לירוקים, קבוצתו של אולמדו גודוי קרוס דורשת חצי מיליון יורו בלבד תמורת כרטיסו. במקביל, חיפה מבררת גם את העלויות של הקשר האחורי של ארחנטינוס ג'וניורס, חרמן בסואלדו, שעטר בהחלט התרשם ממנו. חיפה תאיץ את המגעים עם שני השחקנים במטרה להחתים אחד מהם. בנוגע לעמדת הקשר הקדמי, בחיפה הזכירו שני מועמדים, קשר בוקה ונבחרת ונצואלה ססאר גונסאלס וקשר אולימפו מרטין רולה.

עם גונסאלס ישנה בעיה אחרת. בחיפה מודעים לעובדה שיצטרף להיעדר מספר פעמים במהלך החודשים הקרובים בשל משחקיה של נבחרת ונצואלה. הנבחרת אמורה לשחק בתאריכים דומים לאלה של ישראל, אבל השחקן ירצה לצאת מעט קודם למחנות האימונים בין היתר משום שמדובר בטיסות ארוכות. מדובר באחד הקשרים היצירתיים בארגנטינה ולכן עטר התעקש לראותו במהלך נסיעתו. לגבי רולה, הוא מועמד נוסף אבל עלויותיו גבוהות. הקשר אמיליאנו ארמנטרוס, שהוצע על ידי סוכן מקומי, מועמד להגיע מסביליה במקרה שהשניים לא יגיעו.

חיפה תוכל להחתים העונה שלושה זרים, וזאת בהנחה שאנדריי פיליאבסקי אכן ימשיך בקבוצה, כפי שמעריכים כרגע. בויאן שראנוב ויוריצה בוליאט דוחים כרגע אפשרות להישאר בישראל ולעבור להפועל באר שבע עם אלישע לוי ומעדיפים להתרכז בניסיונות למצוא קבוצה באירופה. חן עזרא עדיין חזק על הכוונת של הירוקים ואם המשא ומתן מול נתניה לא יצליח (הציעה לו 190 אלף דולר לעונה בחוזה לשלוש שנים, סכום חסר תקדים במונחים שלה), הוא ישחק בחיפה. לאחרונה התברר כי בחיפה ניהלו מעקב אחר ההתפתחויות בנוגע למהראן ראדי ולא מן הנמנע כי הקבוצה תפנה אליו בהמשך.

כפי שפורסם בסוף השבוע, הבלם סארי פלאח נפגש עם איתמר צ'יזיק ונדרש לספק הסברים בנוגע לעובדה שלא נכח באסיפה הראשונה שערך ראובן עטר. השבוע תיערך פגישה נוספת ובה יישאל האם עבר בדיקות רפואיות בגנט או סיכם בסטנדרט ליאז', או האם הוא אינו מעוניין להמשיך בקבוצה. אם יתברר ששהה בבלגיה, גם ללא קשר לבדיקות, הוא צפוי להיקנס ויתכן שגם יושעה לתקופה מסויימת. בסביבתו של השחקן הדגישו: "לסארי אין מה להסתיר. הוא יגיד רק את האמת בפגישה".

מכבי חיפה מעוניינת גם באובינה אוביפולה הניגרי

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully