וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תגדיל ההצעה על עזרא, קשר בוסני מועמד

7.6.2012 / 9:05

מוכנה לשלם כעת עד ארבעה מיליון שקל, לעומת 2.5 בתחילת המו"מ. דיווח: קשר ז'לייזניצ'אר מועמר סבראקה נמצא במו"מ

במכבי חיפה מתכוונים להגדיל את ההצעה על חן עזרא. עדיין לא ברור מה תהיה ההצעה הסופית של הנשיא יעקב שחר, אבל ככל הידוע במועדון מוכנים לשלם עד ארבעה מיליון שקל, זאת לעומת 2.5 מיליון שקל שהיו מוכנים לשלם בתחילת המשא ומתן. יש לציין כי הגדלת ההצעה כפופה להחלטה של מכבי נתניה, שיכולה להודיע לעזרא שהוא לא למכירה וכי היא מממשת את חוזהו לעונה אחת, אך הסיכויים שהדבר יקרה נמוכים משום שאז היא לא תוכל להרוויח ממכירתו בעונה הבאה.

כזכור, בחודש פברואר החליטה חיפה להחתים את קשר מכבי נתניה יחד עם עומרי בן הרוש. לאחר שנתניה הערימה קשיים על שחרורו של המגן, חיפה החליטה לרכוש את הקשר והציעה תמורתו כ-700 אלף דולר. נראה כי העובדה שהשוק לא רווי בשחקנים ברמה של עזרא, כמו גם ההנחה שאף קבוצה ישראלית אחרת לא תרכוש אותו בקיץ, עשתה את שלה. אם נתניה תקבל את ההצעה, עזרא יוכל לעבור למדים הירוקים כבר בימים הקרובים. אם ההעברה תתבצע באופן סופי, עזרא ירוויח בחיפה סכומים מעט נמוכים ממה שנתניה הציעה לו (190 אלף דולר) בחוזה ארוך טווח, כ-150 אלף דולר לעונה. כפי שפורסם שלשום, עזרא לא מוכן לחתום לשלוש עונות בנתניה, מה שסולל את דרכו לכרמל.

עטר רוצה את אולמדו

המאמן ראובן עטר רוצה מאוד להחתים את הקשר האחורי ניקולס אולמדו, והמסר הזה הועבר לסוכניו בזמנו, לאחר שחיפה החליטה לפנות אליו. שחקנה של גודוי קרוס נחשב לקשר אחורי קשוח ושמו הולך לפניו גם בארגנטינה. "אם נצליח להחתים אותו, האוהדים יקבלו קולמה משודרג, עם יכולת להניע כדור בצורה מהירה ועם טכניקה וראיית משחק גבוהה יותר". גם מרטין רולה נמצא בתוכניות, אבל הוא מחזיק בהצעות מברזיל ומקסיקו ולא ברור האם חיפה תוכל לעמוד בעלויות שלו. במקרה שרולה לא יגיע, חיפה תחזור לאופציות אמיליאנו ארמנטרוס וססאר גונסאלס. האופציה החלופית של אולמדו היא חרמן בוסאלדו, קשר ארחנטינוס ג'וניורס.

על פי דיווחים בבוסניה, קשר ז'לייזניצ'אר, מועמר סבראקה (24) מועמד מוביל להצטרף לירוקים של ראובן עטר. בבוסניה נטען כי הצדדים נמצאים במגעים מתקדמים ושקבוצתו צפויה לדרוש עליו כחצי מיליון יורו. סבראקה הוא קשר אחורי שכבש בעונה שעברה 12 שערים בכל המסגרות במדי קבוצתו ונבחר לשחקן העונה בבוסניה. בשבוע שעבר זומן לראשונה לסגל הנבחרת וערך בכורה במשחק מול מקסיקו.

הלחצים שהפעילו גורמים במועדון על דקל קינן לחזור לישראל טרם נשאו פרי, אבל אם קינן יחליט לקבל את ההצעה חיפה תקלוט אותו. גם אבירם ברוכיאן הוא שחקן שעטר מעריך ואם יחזור לישראל הוא עשוי לחתום. הקשר סיידו יאיא עדיין לא מצא קבוצה אחרת ואלישע לוי מנסה לשכנע אותו לעבור להפועל באר שבע.

דוידוביץ' מוכן לקיצוץ, אבל באחוזים נמוכים יותר

המשא ומתן עם ניר דוידוביץ' יימשך בימים הקרובים. כזכור, שלשום טענו מקורביו: "אפשר להבין למה ניר דוידוביץ' פגוע, הוא נאמן כמעט 27 שנה למועדון הזה ולא ציפה שינהלו איתו משא ומתן בצורה כזאת. אני שואל, איך אפשר לדבר איתו על קיצוץ כשהוא נחשב לסמל? יכול להיות שזה רק חלק ממשא ומתן, כי לא הייתי רוצה לחשוב על סיטואציה שבה יש אנשים שלא מעריכים אותו".

חיפה הציעה חוזה לעונה המוערך בכ-140 אלף דולר, בעוד שדוידוביץ' מוכן לקיצוץ, אבל באחוזים נמוכים יותר. ההערכה היא שחיפה תתגמש ותציע בסופו של דבר קיצוץ של כ-15 עד 20 אחוזי קיצוץ, משמע כ-170 אלף בחוזה לשנה, ואולי לשנתיים. אריאל הרוש נמצא בכוננות גם במקרה שדוידוביץ' יחתום. ייתכן שחיפה תרכוש אותו ותשאילו לבית"ר.

במועדון הופתעו אמש מהפרסום בנוגע לעובדה שפנו לגנט לגבי סארי פלאח. "כל דבר שנעשה לגבי פלאח יישאר בתוך המועדון", הבהירו אתמול הירוקים. "כל מה שאפשר לומר כרגע הוא שכל מה שגנט עשתה הוא הפרה של התקנות המקובלות בפיפ"א בנוגע לשחקן תחת חוזה". סוכנו, דודו דהאן, שבמועדון החליטו להורות על הפסקת ההתקשרות עם שחקניו בעונה הבאה, עדיין מנסה למצוא לו קבוצה בבלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully