וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דוידוביץ' פגוע, איך אפשר לדבר איתו על קיצוץ?"

5.6.2012 / 8:33

מקורב לשוער על ההצעה לקצץ בשכרו, בחיפה מאמינים: "נגיע לעמק השווה". עזרא מתקרב, מאמץ לשכנע את קינן לחזור

"אפשר להבין למה ניר דוידוביץ' פגוע, הוא נאמן כמעט 27 שנה למועדון הזה ולא ציפה שינהלו איתו משא ומתן בצורה כזאת. אני שואל, איך אפשר לדבר איתו על קיצוץ כשהוא נחשב לסמל? יכול להיות שזה רק חלק ממשא ומתן, כי לא הייתי רוצה לחשוב על סיטואציה שבה יש אנשים שלא מעריכים אותו". כך אמר אתמול (שני) מקורב לשוער ניר דוידוביץ', זאת לאחר שהסתיימה הפגישה בה הצדדים לא הגיעו להבנות. כפי שפורסם שלשום, חלק מבכירי מכבי חיפה חושבים שיש לבצע הפחתה מסוימת בשכרו של השוער, מה שבא לידי ביטוי בפגישה אתמול. ההערכה היא שדוידוביץ' לא יתנגד לחתום על חוזה לשנה, בתנאי שהתנאים יהיו ראויים ויובטח לו תפקיד מקצועי בכיר לאחר הפרישה, מאמן שוערים למשל. כך או כך, אריאל הרוש עדיין עשוי להירכש על ידי המועדון. גם אם דוידוביץ' יחתום, כפי שבחיפה מעריכים, ייתכן שיירכש ויושאל לבית"ר ירושלים.

חיפה תנסה לסכם בימים הקרובים עם אחד מארבעת הקשרים שראובן עטר התרשם מהם במסע שלו לארגנטינה. הקשרים חרמן בוסאלדו וניקולס אולמידו הם שניים מהמועמדים להגיע. קשר נבחרת ונצואלה ססאר גונסאלס וקשר אולימפו מרטין רולה מועמדים לחלק הקדמי. בשלב זה, הקשר חן עזרא לא מוכן לחתום על חוזה לשלוש שנים במכבי נתניה, ומעדיף למצות אופציה אחרת, בחו"ל או במכבי חיפה. אם נתניה תתעקש שיעמוד בחוזה שלו לעונה הבאה, עזרא יוכל לשחק עונה נוספת בנתניה אבל היא לא תרוויח ממכירתו. על פי כל ההערכות הללו, מסתמן כי השחקן יעבור בקרוב למכבי חיפה.

הקשר המצטיין של מחלקת הנוער, ערן רוזנבאום, ינסה למצוא בימים הקרובים קבוצה באחת משתי הליגות הראשונות. כזכור, בשיחה אתמול הוחלט כי הוא לא ימשיך במועדון בעונה הבאה וייצא לשנת השאלה במטרה לחזור בעוד שנה. היום תפתח חיפה את האימונים עם סגל מצומצם מאוד, בעיקר של שחקנים צעירים.

בתוך כך, בימים האחרונים נעשים שוב מאמצים לשכנע את הבלם דקל קינן לחזור לישראל. בסביבתו של קינן טוענים כי אם הוא יחזור, זה יהיה רק למכבי חיפה. כפי שכבר פורסם, בחיפה היו רוצים לראות את קינן וגיא אסולין לובשים ירוק בעונה הבאה. גם בנוגע לאסולין נעשו מאמצים גדולים לשכנעו לחזור לישראל, כשחיפה ומכבי תל אביב הביעו עניין בשחקן.

שמואל שיימן סגר במכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully