וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סארי פלאח סירב לעמוד לוועדת משמעת ונקנס

7.6.2012 / 17:13

הבלם שהגיע לפגישה וטען: ”אני לא רואה פגם בהתנהלותי”, נקנס ב-25 אלף שקל. בחיפה לא מתרגשים מהודעתו של חן עזרא

בלם מכבי חיפה, סארי פלאח, נקנס ב-25 אלף שקל אחרי שנפגש עם פרקליט המועדון אודי שוכטוביץ במשרדו בתל אביב. ככל הידוע, פלאח סירב לעמוד בפני ועדת משמעת והודיע כי הוא לא רואה פגם במעשיו. הבלם טען כי הוא בדק אפשרות לשחק בקבוצה אחרת, ואין הוא רואה טעם להעמידו בפני וועדת משמעת. פלאח וסוכנו, דודו דהאן, אישרו את הידיעה.

גם בחיפה אישרו את הידיעה ובהודעה רשמית שנשלחה מאוחר יותר נכתב: "ועדת המשמעת נערכה בגין אי התייצבות ביודעין למפגש קבוצתי וכן במסירת הודעות כוזבות לאנשי המועדון. השחקן הגיע לוועדת המשמעת יחד עם עורך דינו ואביו וסרב לעמוד לוועדת משמעת. הוועדה פסקה לשחקן קנס כספי בסך 25 אלף שקל שינוכו ממשכורתו בעונה הקרובה".

ההערכה היא שכעת פלאח ינסה לחבור לגנט, שכבר החתימה בלם לאחרונה, או לסטנדרט ליאז'. אם אחד המועדונים הללו יגיש הצעה, השחקן יבקש שוב לעזוב.

בחיפה לא מתרגשים מהודעתו של חן עזרא, שטוען כי החליט להישאר במכבי נתניה. על פי ההערכות, מכבי נתניה לא תסכים לעזרא יישאר לעונה אחת ותעדיף למכור אותו כדי לקבל נתח ממכירתו לפני שיהפוך לשחקן חופשי. "אם עזרא לא יחתום שם לשלוש שנים, נתניה תשחרר אותו", העריך גורם בחיפה. בכל מקרה, בין אם עזרא יגיע או לא, חיפה תחתים קשר זר.

ראובן עטר רוצה להחתים את הקשר האחורי של גודוי קרוס, ניקולס אולמדו, ועדיין לא מוותר על אופציית חרמן בסוואלדו, קשר ארחנטינוס ג'וניורס. על פי דיווחים בבוסניה, קשר ז'לייזניצ'אר, מועמר סבראקה (24) מועמד מוביל להצטרף לקבוצה.

עטר שוחח עם השוער ניר דוידוביץ', שפגוע מההתנהלות כלפיו בעקבות הכוונה לקצץ בשכרו. יחד עם זאת, במועדון מעריכים שהשוער יסכם וישחק בעונה הבאה בקבוצה. אם דוידוביץ' לא יסגור, הוא יחפש אופציות אחרות וחיפה תפנה לאריאל הרוש, שמועמד להירכש גם ללא קשר לדוידוביץ'. לשוער הוצע חוזה המוערך בכ-140 אלף דולר לעונה, כ-30 אחוז קיצוץ בסך הכל, והוא מוכן לקצץ כמחצית.

חן עזרא סירב להצעת מכבי נתניה להארכת החוזה

הכירו את שמואל שיימן, הרכש החדש של מכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully