וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ במו"מ בין מכבי נתניה וחן עזרא: "זה נראה רע"

7.6.2012 / 19:12

הקשר הודיע כי יישאר בקבוצה, אך במועדון זועמים: "הוא סירב לחתום על חוזה חדש ונדיב והעלה דרישות לא פרופורציונליות"

אחרי מגעים שנמשכו תקופה ארוכה, חן עזרא החליט שלא לעבור ממכבי נתניה למכבי חיפה והוא יישאר בקבוצה מעיר היהלומים. עזרא הודיע היום (חמישי) לכלי התקשורת: "החלטתי ללכת עם הלב, אחרי שאסיים את החוזה הפנים שלי לאירופה".

עזרא היה אחד מהשחקנים הבולטים של מכבי נתניה בשנים האחרונות ופרח תחת ראובן עטר, כך שמעבר שלו למכבי חיפה בעקבות המאמן נראה טבעי, אך לבסוף הוא לא יצא לפועל.

בנתניה רואים בעזרא את אחד מהמנהיגים של הקבוצה והציעו לו חוזה משודרג לשלוש שנים ב-190 אלף דולר נטו לעונה, אך הוא בינתיים לא חתם עליו. במועדון ימשיכו לנסות להחתים את הקשר על חוזה ארוך טווח, אך במידה שהוא יסרב לחתום, אופציית מכירתו עשויה לשוב ולעמוד על הפרק.

מהמועדון נמסר הערב: "חן עזרא סירב לחתום על החוזה הרב-שנתי הנדיב אותו הציע המועדון. סוכנו, אבי נימני, הודיע למועדון כי השחקן דוחה את ההצעה. נסיונות שנעשו מאז לבדוק האם אפשר לסכור את החוזה, העלו דרישות חדשות ולא פרופורציונליות של השחקן". גורם במועדון הוסיף: "זה נראה רע. השחקן מושפע שלא להישאר בנתניה וחבל שככה זה מתנהל".

במהלך העונה החולפת נתניה מימשה את האופציה על הקשר לעונה הבאה, במסגרתה הוא ירוויח כ-160 אלף דולר, אך מדבריו עולה שבתום עונת 2012/13, אז יהפוך לשחקן חופשי, הוא ינסה לצאת לאירופה.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully