וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה צפויה להודיע השבוע על מינוי גרינברג

3.6.2012 / 6:21

הירוקים מחכים לאישור כי השעיית המאמן מהמכללות לא תפגע בעבודתו בארץ. טפירו וזאק רוזן במגעים, בן שימול עשוי להשאר

במכבי חיפה צפויים להודיע בימים הקרובים על מינויו של בראד גרינברג למאמן הקבוצה. כפי שפירסמנו בסוף השבוע, הבעלים ג'ף רוזן ביחד עם יועצו המקצועי ברני פיין בחרו בגרינברג, לשעבר הג'נרל מנג'ר של פילדלפיה, על פני אבי אשכנזי ועודד קטש. בין הצדדים קיים סיכום, אך מה שמונע בשלב זה את החתימה הוא בדיקה שעורכת חיפה מול ארגון המאמנים, בעקבות ההשעייה של גרינברג מאימון במכללות לאחר שגייס שחקנים באופן לא חוקי למכללת רדפורד.

לאחר שכבר החתימו את עידו קוז'יקרו ודונטה סמית', במועדון רוצים מאוד לסגור את עמדת הרכז הישראלי. בחיפה מעוניינים במאיר טפירו, שכבר נפגש עם ראשי המועדון, אך הודיע כי החלטה על עתידו תתקבל רק כשיחזור מחופשה באמצע החודש. שחקן נוסף שעשוי להצטרף הוא זאק רוזן, בו מעוניינת גם גלבוע/גליל. אבי בן שימול מוערך מאוד על ידי הבעלים ג'ף רוזן, ואם אחד משני השחקנים לא יצורף, הוא צפוי להשאר לעונה שלישית.

נציגי הקבוצה ימריאו בהמשך השבוע למיאמי למחנה השנתי של הירוקים בארצות הברית. עשרות שחקנים צפויים להגיע למחנה, כאשר בשנים האחרונות חיפה החתימה שחקנים הן לקבוצה הבכירה והן לקבוצת הבת שלה, כשנכון לעכשיו לא ברור האם למועדון יהיה קבוצה כזאת בעונה הבאה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully