וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו סיכם לשנתיים במכבי חיפה

23.5.2012 / 22:34

הסנטר הוותיק ששיחק העונה בהפועל גלבוע/גליל שב לקבוצה בה כיכב ב-2008: "מתרגש, אני מרגיש שאני חוזר הביתה"

מכבי חיפה הודיעה הערב (רביעי) על סיכום עקרוני בין ראשי המועדון לסנטר עידו קוז'יקרו, לשנתיים הבאות. קוז'יקרו בן ה-34 שיחק בעונה שעברה בהפועל גלבוע/גליל, והשיג שם ממוצעים של 6.9 נק', ו-4 ריבאונדים ב-22 משחקים בהם שותף. בשנת 2008 הוחתם קוז'יקרו על ידי מכבי חיפה, והגיע עימה לגמר הליגה ולגמר הגביע.

סגן יו"ר מכבי חיפה ארנון שירן התייחס לסיכום עם קוז'יקרו בהודעה שיצאה לתקשורת ואמר: "החתמתו של עידו הינה בבחינת הצהרת כוונות, ומצביעה על תחילת מימוש מטרתנו להעמיד בעונה הקרובה קבוצה חזקה לקראת חזרתנו למגרש הבית בהיכל המחודש של רוממה באוקטובר. כעת אנחנו בשלבים הראשונים של בניית הקבוצה".

"אני מאוד מתרגש לחזור למכבי חיפה", אמר קוז'יקרו. "בשילוב אוהדים נהדרים והיכל רוממה המחודש, אני מרגיש כאילו אני חוזר הביתה. אני אעבוד קשה על המגרש ומחוצה לו כדי להבטיח שהאוהדים שלנו יבואו ויתמכו בנו במהלך העונה ההיסטורית הקרובה ברוממה".

במהלך 15 שנות קריירה השיג השחקן הישראלי הוותיק 3,130 נקודות ומדורג כרגע במקום ה-61 בקלעי כל הזמנים בליגת העל. ממוצעיו של קוז'יקרו עומדים על 9.7 נק', 6.1 רב', ב-301 משחקים בקריירה. קוז'יקרו מביא רקורד של ניצחונות לירוקים, כאשר הגיע לגמר ליגת העל שלוש פעמים במהלך הקריירה שלו: עם עירוני נהריה ב-2006, מכבי חיפה ב-2009, ועם גלבוע/גליל ב-2011. בעונה שעברה זכה באליפות הליגה הבלקנית עם גלבוע/גליל, ובשנת 2004 זכה עם הפועל ירושלים בגביע יול"ב עם ניצחון על ריאל מדריד.

לידיעה הראשונית על המגעים המתקדמים בין עידו קוז'יקרו ומכבי חיפה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully