וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג הוא המועמד המוביל לאימון מכבי חיפה

31.5.2012 / 14:30

הג'נרל מנג'ר (58) לשעבר שבחר את אייברסון עבור פילדלפיה ומורחק מאימון במכללות בשל גיוס לא חוקי, מתקרב לירוקים

מכבי חיפה נמצאת במגעים מתקדמים למינויו של ג'נרל מנג'ר פילדלפיה לשעבר, בראד גרינברג (58) לאימון הקבוצה. מי שהמליץ על גרינברג הוא היועץ המקצועי החדש של ג'ף רוזן, ברני פיין, כאשר גם גרינברג עצמו היה בקשר עם רוזן ופיין לפני החתמתם של עידו קוז'יקרו ודונטה סמית' בשבוע שעבר בקבוצה. בחיפה מתעקשים כי גרינברג טרם סיכם, אך לוואלה! ספורט נודע כי הוא המועמד המועדף על ג'ף רוזן.

סגן יו"ר מכבי חיפה ארנון שירן הגיב לדברים כשאמר: "אין לי כל התייחסות לנושא הזה. יש לנו שלושה מועמדים לתפקיד המאמן, עודד קטש, אבי אשכנזי ומאמן זר. טרם התקבלה החלטה".

גרינברג החל את קריירת האימון שלו כעוזר מאמן במכללת אמריקן בשנת 1977 ולאחר שנה אחת עבר לסנט ג'וזף שם שימש כעוזר מאמן במשך 6 עונות. בשנת 1984 מונה לעוזר מאמן של לוס אנג'לס קליפרס תחת ג'ים לינאם ודון צ'ייני. בעונת 1986/7 מונה לעוזר מאמן בניו יורק ניקס, תחת בוב היל. לאחר מכן הפסיק לאמן במשך שנים רבות, החל בתפקיד ניהולי בפורטלנד ובאמצע שנות ה-90 מונה לג'נרל מנג'ר של פילדלפיה.

גרינברג זכור יותר לכל בפילדלפיה כמי שבחר את אלן אייברסון, אחד הכוכבים הכי גדולים של הקבוצה בכל הזמנים, בדראפט. בשנת 2001 חזר לשמש כעוזר מאמן במכללות הפעם של USC ולאחר מכן בשנת 2003 תחת אחיו, סת' גרינברג, כעוזר מאמן בוירג'יניה טק. בעונת 2007/8 מונה למאמן אוניברסיטת רדפורד, אך פוטר ממנה בסוף עונת 2010/11 לאחר שהתגלה כי האוניברסיטה גייסה שחקנים בצורה לא חוקית. גרינברג הורחק ל-5 שנים מכל פעילות במכללות, ורדפורד הורחקו לשנתיים ממשחק בליגה הסדירה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully