וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריס מדוניאנין: "סוף העונה במכבי תל אביב היה קרקס"

הקשר הבוסני יורה לכל היוונים: "האוהדים יצאו נגדי ואני לא מבין למה. עשיתי הכל בשביל הקבוצה. אני מקווה לעזוב בקיץ הקרוב"

אם לשפוט לפי הדברים שאמר הבוקר (חמישי) האריס מדוניאנין לאתר GOAL.COM בהולנד, נראה כי הקשר הבוסני לא שש להישאר במכבי תל אביב, אף שמחזיק בחוזה בשורות המועדון הצהוב עד קיץ 2014. "הכי הייתי רוצה לחזור לאירופה, זה יהיה הכי טוב בשבילי", אמר הקשר שהסתכסך לא פעם עם מספר מאנשי המועדון. "נראה מה יהיה. עדיין לא דיברתי עם ג'ורדי קרויף, אני מקווה שבקיץ הזה אעזוב, ולא יבקשו עבורי יותר מדי כסף".

הסיבה העיקרית לכך היא העונה הקשה שעברה על מדוניאנין בצהוב. כזכור, בחודש מרץ האחרון הקשר הושעה לחודש בשל עימות עם ניר לוין, אלא שגם לאחר ששב להתאמן עם המועדון, מצב רוחו לא השתפר. "גם אחרי שחזרתי זה היה אותו סיפור. שוב לא שיחקתי, אולי שני משחקים, אבל זהו. לא ידעתי למה אני לא משחק, הכל היה הרוס. ניר לוין ניסה לסדר את זה, אבל זה לא הלך".

גם כנגד הקהל הצהוב יש מדוניאנין פה מלא: "הם יצאו נגדי. אני לא מבין למה, בגלל שעשיתי הכל בשביל הקבוצה. עשיתי את הטוב ביותר שלי וכל מה שאמרתי זה שאני רוצה לעזוב לאירופה, כמו כל שחקן אחר. כנראה שהם לא אהבו את זה, וכנראה שגם לא ממש היו מרוצים ממה שקרה עם המאמן. זה היה נראה כמו קרקס בתקופה הזאת".

באותם ימים מדוניאנין לא שותף במדי מכבי תל אביב, אך כן היה שחקן הרכב קבוע בנבחרת בוסניה. לקשר עובדה זו נראתה קצת מוזר: "זו ממש היתה בעיה, כי ראיתי שאני מסוגל לשחק באירופה, ולהגיע עם נבחרת בוסניה רחוק, ובכל זאת לא שיחקתי בישראל. זה הטריד אותי".

לאחר שהעונה הישראלית הסתיימה עבר מדוניאנין להתאמן עם קבוצה לשעבר, אלקמאר. במכבי תל אביב ממשיכים לחפש אחר קבוצה שתהיה מוכנה לרכוש את כרטיס השחקן שלו.

לפני כחודש וחצי אמר האריס מדוניאנין: "יש לי חוזה, רוצה להישאר כאן"

אוסקר גרסיה כבר הוצג במכבי תל אביב

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully