וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריס מדוניאנין: "מתנצל בפני האוהדים. אולי אשאר"

22.4.2012 / 17:00

קשר מכבי תל אביב ערך מסיבת עיתונאים והביע צער על העימותים הרבים: "לא הייתי צריך לערער על מעמד המאמנים"

האריס מדוניאנין, שחזר בשבוע שעבר לישראל והצטרף לאימוני מכבי תל אביב לאחר עימותים רבים עם המועדון שגררו גם השעייה ממושכת, התנצל כזכור ביום חמישי בפני המאמן ניר לוין וחבריו השחקנים. במכבי תל אביב הבהירו כי השחקן ישוב בהדרגה לאימונים ועדיין לא ברור מה יהיה איתו בעונה הבאה, אך מדוניאנין עצמו ניצל את שובו ארצה כדי להציג את עמדתו בצורה פומבית, מול אנשי התקשורת.

האריס מדוניאנין שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מבקש סליחה. מדוניאנין/קובי אליהו

האריס מדוניאנין פתח ואמר: "באתי כדי לספר את הסיפור מהצד שלי. אני רוצה להגיד שעשיתי טעויות בהתנהגות מול המאמנים והאוהדים. הגעתי כדי להתנצל בפני האוהדים על הוצאת הלשון, אני רוצה לשנות את המצב בינינו. לא היה נעים כשכל האצטדיון שרק נגדי וקילל אותי. קראו לי אלכוהוליסט. אני רוצה לפתוח דף חדש ולהיות חלק מהקבוצה. יש לי חוזה לעוד שנתיים ואני רוצה להמשיך. אני לא רוצה שיהיו משקעים.

"בהתחלה הייתה לי כוונה לשחק כאן שנה אחת ולחזור לאירופה. הרבה קבוצות באו לראות אותי ורצו לרכוש את הכרטיס שלי, אבל בסופו של דבר זה לא יצא. רציתי לזכות פה באליפות ולשחק הרבה. לא התכוונתי לערער על מעמדם של המאמנים. עם אבי נמני, קרה מה שקרה. אולי הוא טעה, אולי אני טעיתי. הוא הביא אותי בהרבה כסף והוכחתי שאני ראוי, אבל כשמשהו השתבש האצבעות הופנו אליי. אני חושב שהוא יכול היה לעמוד לצידי לאחר ההאשמות שהגיעו בעקבות ההפסד בדרבי".

לגבי העונה הבאה אמר הקשר: "אם לא אמצא קבוצה אחרת בקיץ, אשאר בישראל. יש לי חוזה במכבי תל אביב ואני מוכן להמשיך. הכל יכול לקרות בכדורגל. אם תגיע הצעה טובה ומכבי תרצה למכור אותי, זה מה שיהיה. אם לא, אשאר. אדבר גם עם ג'ורדי קרויף וארצה לדעת מה התכניות שלו לגביי. אם הוא לא ירצה אותי, נראה מה יהיה.

המטרה הראשית שלי היא לשחק ולהראות מה אני שווה, לכן גם הגעתי כדי להתנצל. אני שחקן אמוציונלי שרוצה לעזור לקבוצה ולשמח את האוהדים. מה שקרה בפעם האחרונה עם ניר לוין - לא ביקשתי ממנו להיות בהרכב, אלא רק רציתי להיות חלק מהסגל. לא קיללתי אף אחד. לתת לי השעייה של חודש זה דבר אחד, אבל קנס כספי כל כך גבוה של 25 אלף שקל זה כבר מוגזם. שחקני הפועל תל אביב קיבלו קנס פחות גבוה על ניסיון לתקוף שופט".

האריס מדוניאנין התנצל וחזר לאימוני מכבי תל אביב

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully