וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: האריס מדוניאנין התנצל בפני ניר לוין

19.4.2012 / 18:55

הבוסני התנצל גם בפני חבריו וחזר להתאמן. הקבוצה ניצחה 1:5 את הכח עמידר ר"ג במשחק אימון, צמדים ליצחקי וקולאוטי

ג'ורדי קרויף, מנהלה הספורטיבי החדש של מכבי תל אביב, כבר החל לעבוד, כשאתמול (רביעי) פורסמו דיווחים לפיהם ההולנדי ינסה לצרף את שני שחקני א.א.ק לרנקה, הקשר ההולנדי אדווין לינסן והקשר הספרדי גונסאלו גרסיה. כעת מתברר שבקבוצה הקפריסאית לא ממהרים לשחרר את השניים, וידרשו פיצוי הולם תמורתם.

חבר הנהלת א.א.ק אבנגלוס מוסקוס התייחס לדיווחים, והגיב: "לשחקנים האלה יש חוזה בא.א.ק ומי שמעוניין בהם, יצטרך לפצות אותנו. כל שחקן ניתן להעביר בתנאי שזה ישתלם כלכלית". בכל מקרה, מוסקוס מבהיר שכל העברה תתבצע רק לאחר סיום העונה: "המטרה שלנו היא לזכות בגביע ואנחנו מתמקדים במטרה הזו".

מי שחזר להתאמן היום בקרית שלום היה הקשר הבוסני האריס מדוניאנין, שהתאמן באלקמאר ההולנדית בשבועות האחרונים בגלל השעייה ממכבי תל אביב. מדוניאנין שוחח עם ניר לוין, התנצל בפניו ובפני השחקנים על התקרית וחזר להתאמן עם הקבוצה. במכבי אמרו כי יחזור בהדרגה לאימונים מלאים, אם כי לא ברור מה יהיה איתו בעונה הבאה.

הצהובים ערכו הערב משחק אימון נגד הכח עמידר רמת גן והביסו את היריבה מהליגה הלאומית 1:5. גיז'רמו ישראלביץ', רוברטו קולאוטי (צמד) וברק יצחקי (צמד ובישול) כבשו את השערים, כאשר יצחקי הפגין יכולת טובה וכך גם ריף פרץ שחזר אחרי פציעה קשה ושיחק 90 דקות. המשחק היווה הכנה לקראת המפגש עם מכבי נתניה ביום שני הבא. הצהובים מייחסים חשיבות רבה למשחק ומקווים להשתלב בחלק העליון של הטבלה, דבר שיסדר להם מקום באירופה בעונה הבאה.

(עדכון ראשון: 11:34)

ג'ורדי קרויף: ”מכבי תל אביב היא אייאקס של ישראל”

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully