וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: ”מכבי תל אביב היא אייאקס של ישראל”

18.4.2012 / 14:39

ג’ורדי קרויף התראיין בהולנד. בקפריסין טוענים שהמנהל הספורטיבי פנה לשחקני לרנקה לינסן וגרסיה. אובארוב יישאר

המנהל הספורטיבי החדש של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף שעזב אמש (שלישי) את ישראל והמריא בחזרה לקפריסין, החל למעשה בהכנות לקראת העונה הקרובה. בצל החיפושים אחר מועמדים מתאימים למשרת המאמן, שככל הנראה יהיה זר אירופאי, החל קרויף גם בשיחות עם שחקני חיזוק אותם הוא רוצה להביא למועדון.

על פי פירסומים שונים בקפריסין, פנה קרויף למספר שחקנים בא.א.ק לרנקה, הקבוצה בה הוא מכהן עדיין בתפקיד המנהל הספורטיבי, בהם הקשר ההולנדי אדווין לינסן והקשר הספרדי גונסאלו גרסיה והציע להם לעבור עימו למכבי תל אביב בעונה הבאה.

גרסיה הספרדי, קשר התקפי בן 28, הוא אחד השחקנים המובילים של לרנקה העונה, כשהוא כבש עשרה שערים ב-20 משחקי ליגה שבהם שותף. לזכותו גם חמישה שערים נוספים במשחקיה של לרנקה במסגרת הליגה האירופית. גרסיה גדל בריאל מדריד ואף השתייך בעונת 2002 לסגל הנבחרת הצעירה של ספרד. לינסן, הולנדי בן 31, משחק כקשר אחורי בלרנקה ובעבר שיחק גם במספר קבוצות בהולנד, בהן פורטונה סיטארד ורודה. יש לו 51 הופעות במדי לרנקה בשתי העונות האחרונות, שבהן כבש חמישה שערים.

קרויף יחליט על עתידו של מדוניאנין

בתוך כך צפוי קרויף לקבל החלטה גם לגבי הזרים שחתומים במכבי תל אביב כעת ועתידם אינו ברור. האריס מדוניאנין שב מהולנד, שם שהה במשך תקופת השעייתו מהמועדון והתאמן במדי אלקמאר ההולנדית. נכון לעכשיו, נוטים ראשי המועדון שלא לתת לקשר הבוסני צ'אנס נוסף בשל הפרות המשמעת החוזרות ונישנות שלו, אם כי בסופו של דבר מי שיקבל את ההחלטה המקצועית הוא קרויף, שקיבל עם החתמתו את הסמכות בנושא המקצועי.

כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, השחקנים הצעירים מוסא קונאטה ורוברטו פונצ'ץ צפויים להיות מושאלים כדי לפנות מקום לזרים אותם ירצה קרויף להביא למועדון. עדיין לא ברור אם גם פונצ'ץ וגם קונאטה יושאלו, או רק אחד מהם. מי שבוודאות לא יישאר הוא ניבאלדו, שמסיים את חוזהו בתום העונה, וייפרד מהמדים הצהובים אחרי שנתיים בקבוצה.

מי שכן צפוי להישאר בצוות המקצועי, גם אם יגיע מאמן זר, הוא מאמן השוערים אלכסנדר אובארוב, שמוערך מאוד על ידי ראשי הקבוצה ועל ידי הבעלים מיטש גולדהאר באופן אישי. אובארוב שיסיים ככל הנראה את תפקידו בנבחרת ישראל יתמקד החל מהקיץ כל כולו רק במכבי תל אביב, כאשר בנוסף להיותו מאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת, הוא גם מעביר אימונים אישיים לשוערים הצעירים של מחלקת הנוער של המועדון.

בינתיים קרויף התראיין לכלי תקשורת בארצו ואמר: "ברור שהרף הוצב מאוד גבוה. מכבי תל אביב זה מועדון עם פוטנציאל גדול. זה מועדןו מאוד גדול ומאוד פופולארי. אייאקס של ישראל. יש שם הרבה לחץ. העבודה שלי שם תהיה שונה מאשר בא.א.ק לרנקה, שהיא קבוצה קטנה בהרבה".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully